Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیوستن موننیر به دورتموند حکم برگشت حکیمی به رئال؟

© AP Photo / Martin Meissnerاشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بوروسیا دورتموند انتقال توماس مونیر را نهایی کرد و این بازیکن را به طور آزاد در خدمت گرفت و این امر می‌تواند راهی برای بازگشت حکیمی به رئال مادرید باشد.

به گزارش اسپوتنیک، توماس مونیر پس از ترک پاری سن ژرمن در پایان قراردادش شرایطی را با بوروسیا دورتموند موافقت کرده است.

توماس مونیر ملی پوش بلجیمی با بوروسیا دورتموند قرارداد 4 ساله امضا کرده که با انتقال رایگان از پاری سن ژرمن در دسترس است. این مدافع راست 28 ساله چهار فصل را در پایتخت فرانسه سپری کرد و موفق به کسب سه عنوان لیگ 1 و همچنین یک جفت قهرمانی کوپه دی لا لیگ و و کوپه د فرانس شد.

توماس مونیر  بازیکن پی اس جی  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ مونیر دورتموندی شد

با این حال او یکی از کسانی است که قراردادش در پایان این ماه به همراه ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا به فرجام می‌رسید و آنان پاریس را ترک می‌کنند و او به سرعت خانه جدیدی با تیم بوندسلیگا دورتموند پیدا کرده که برای فصل آینده به آن می‌پیوندد.

مونیر مدافع پیشین باشگاه بروگا در نقل قول‌های منتشر شده در وب سایت این باشگاه گفته است: بوروسیا دورتموند دقیقاً فوتبال را که می‌خواهم بازی کنم بازی می‌کند: هیجان انگیز، معتبر و طبیعی. دروتموند برای هواداران خود شناخته شده است و جو در بازی [لیگ قهرمانان] با پاریس در پارک سیگنال ایدونا واقعاً در تصمیم من تأثیر گذاشت."

او افزود: "من بلندپرواز هستم و مانند بروژ و پاریس دوست دارم با دورتموند عناوین کسب کنم."

مونیر که 40 بار توسط بلجیم به میدان رفته می‌تواند جای خالی اشرف حکیمی بازیکن قرضی رئال مادرید را پر کند زیرا قرارداد قرضی دو فصل او به پایان می‌رسد که پایان این هفته در بوندس لیگا خواهد بود.

دورتموند می‌خواهد حکیمی را برای سومین سال پیاپی نگه دارد اما تصور می‌شود سایر باشگاه‌ها از جمله بایرن مونیخ حتی اگر او در باشگاه والدین خود نماند علاقه مند به این 21 ساله است.

مایکل زورک مدیر ورزشی BVB در مورد مونیر گفت: "توماس مونیر بازیکنی است که کیفیت خود را در بالاترین سطح در لیگ قهرمانان و در تیم ملی در مدت زمان طولانی نشان داده و واقعاً از تجربه او برای ما سود خواهد رسید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала