پرچم حمایت از همجنسگرایان برفراز سفارت امریکا در بیت‌المقدس

© AFP 2023 / Pau Barrenaپرچم حمایت از همجنسگرایان برفراز سفارت امریکا در بیت‌المقدس
پرچم حمایت از همجنسگرایان برفراز سفارت امریکا در بیت‌المقدس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات شهرداری در اورشلیم پرچم حمایت از همجنسگرایان را برفراز سفارت امریکا بالا کردند که خشم امریکا را با خود داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسرائیل تایمز، مقامات شهرداری در اورشلیم، جایی که یکی از ساختمانهای سفارت ایالات متحده واقع شده است پرچم حمایت از همجنسگرایان را به روی بیرق امریکا نصب کردند که سبب خشم دیپلمات‌های امریکایی شده است.

اروپای شرقی برضد همجنس بازان قیام کرده است - اسپوتنیک افغانستان
اروپای شرقی برضد همجنس بازان قیام کرده است

در همین حال یکی از کارمندان سفارت، این عمل را یک تجاوز به حق حاکمیت ایالات متحده خوانده گفت: "درحالیکه امریکا از ارضی خاک شما حمایت می‌کند شما کوشش تجاوز به حاکمیت ما را دارید؟.
گفته میشود که آقای فریدمن با شهردار صحبت کرده و در همین حال شهردار اورشلیم این کار را "اشتباه ناخوشایند" زیردستان خود خوانده است.
افزوده اند که معاون شهردار که پرچم هم‌جنسگرایان را بروی پرچم امریکا نصب کرده است بازداشت خواهد شد.
یادآوری می‌کنیم که پیش از این اتحادیه اروپا در عراق در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد: همزمان با سفارت کانادا، سفارت انگلیس در عراق و دفاتر نمایندگی اتحادیه اروپا در جهان، در بغداد پرچم رنگین کمان (پرچم همجنس گرایان) را به مناسبت روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی و تغییر جنسیتی‌ برافراشته و توجه‌ها را بر حقوق همجنسگرایان معطوف کرده‌ایم.
ازسویی هم وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان از سوی برخی نمایندگی‌های اتحادیه اروپا و سفارتخانه‌های خارجی را محکوم می‌کند و آن را مغایر مبانی و ارزش‌های اخلاقی مورد احترام ادیان آسمانی و بر خلاف ارزش‌های اخلاقی جامعه این کشور می‌داند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала