Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت‌ سیتی و لیورپول، شبیه رقابت مسی و رونالدو است

© AP Photo / Jon SuperИгроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Игроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی ردنپ فوتبالیست سابق انگلستانی معتقد است که رقابت دو تیم سیتی و لیورپول، شبیه رقابت مسی و رونالدو جذاب و دیدنی است.

به گزارش اسپوتنیک، چند فصل است که رقابت شدید میان لیورپول و سیتی برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر شکل گرفته است و هر دو تیم برای کسب این عنوان تلاش می‌کنند.

Игроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 4 – پالاس 0؛ صدای قهرمانی از نزدیک خوش است

فصل قبل سیتی قهرمان شد و لیورپول به مقام نائب قهرمانی رسید، در فصل جاری اما لیورپول به قهرمانی نزدیک است و سیتی می‌تواند به عنوان نائب قهرمانی دست یابد.

پپ اما به کلوپ هشدار داد که فصل بعد اجازه نخواهد داد تا آن‌ها بار دیگر قهرمان شوند و این نشان دهنده رقابت‌ جذاب دیگر در فصل بعدی است.

جیمی ردنپ فوتبالیست سابق انگلستانی و مفسر فوتبال در شبکه اسکای اسپورت که در مورد دو تیم صحبت می‌کرد، رقابت دو تیم را به رقابت مسی و رونالدو تشبیه کرد.

او در پاسخ به این پرسش که لیورپول و یا سیتی بهتر است، گفت:" انتخاب سخت است و این  مثل مقایسه مسی  و رونالدو است، که انتخاب از میان آن‌ها دشوار است. من سیتی بیشتر از میانه میدان بازی می‌کند. آن‌ها یک بازی مبتنی بر مالکیت توپ را دوست دارند. لیورپول اما متفاوت است، آن‌ها این بازی را به سه قسمت تقسیم می‌کنند و جادو اتفاق می افت ، مثل آخرین گول شان. آن‌ها خیلی سرعت اند و سیتی چشم‌نواز بازی می‌کند، راستش رقابت آن‌ها شبیه مسی و رونالدو جذاب و دیدنی‌ست".

این در حالی‌ست که لیورپول در حال حاضر 23 امتیاز بیشتر نسبت به سیتی دارد و اگر سیتی در برابر چلسی شکست بخورد، این تیم می‌تواند در ورزشگاه اتحاد قهرمانی خودش را پس از 30 سال جشن بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала