Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست بایرن از کوتینیو و پریشیچ؛ تا پایان فصل بمانید

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ خواهان تمدید قرارداد دو بازیکن قرضی تیم های بارسلونا و اینتر برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی فصل فوتبال 2020-19 فوتبال آلمان روز شنبه هفته آینده به پایان میرسد، تیم فوتبال بایرن مونیخ که قهرمانی اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال تمدید قرارداد دو بازیکن برزیلی و کروات تیمش برای بازی در ادامه مسابقات فصل است.

قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو و ایوان پریشیچ که از تیم های بارسا و اینتر به این تیم پیوسته بودند در تاریخ 30 جون یعنی سه روز بعد با بایرن به پایان میرسد، اما با توجه به وقفه مسابقات به دلیل بحران کرونا، اوضاع حضور بازیکنان در تیم ها تغییر کرد.

بایرن مونیخ که از شانس بالایی برای قهرمانی در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان برخوردار است از این دو بازیکن خواسته تا قراردادشان را تا پایان فصل فوتبالی با این تیم تمدید کنند.

این در حالیست که شاگردان هانسی فلیک در تاریخ 4 جولای در فینال جام حذفی آلمان به مصاف تیم فوتبال لورکوزن خواهند رفت و در ماه آگست نیز باید در دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با چلسی دیدار کنند.

روزنامه بیلد آلمان گفته که باشگاه آلمانی در انتظار پاسخ دو باشگاه بارسلونا و اینتر برای تمدید قرارداد این دو بازیکن است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала