Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس: می‌خواهم بدانم که چرا بازی نمی‌کنم

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از این‌که به او میدان داده نمی‌شود ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خامس رودریگز ستاره کلمبیای رئال مادرید جدیدا با "گل کاراکول" مصاحبه کرده و طی آن، ابراز کرد که دلیل بازی ندادن به خودش را باید بداند.

خامس تابستان گذشته پس از گذراندن دو فصل قرضی در بایرن مونیخ به رئال مادرید بازگشت. وی در فهرست فروش زیدان در تابستان قرار گرفته و حتی تا پیوستن به اتلتیکو مادرید پیش رفت اما این عملیات در نهایت منتفی شد. شروع فصل برای ستاره کلمبیایی امیدوارکننده بود اما یک سری مصدومیت و عملکرد ضعیف سبب شد تا دوباره از ترکیب دور شود. او روز یکشنبه به مصاف تیم رئال سوسیداد رفت تا اولین بازی خود پس از 19 اکتوبر را انجام دهد، خامس ولی با ماندن در مادرید از عدم بازی یافتن‌اش صحبت کرد. او در مورد این پرسش که زیدان ظاهراً ناراضی بود که شما به مدلین پرواز کردید... گفت: "به هیچ وجه چطور ممکن است کسی از بدو تولد فرزند ناراضی باشد؟"

هر آنچه در مورد شما گفته شده اما چه چیزی بیشتر به شما صدمه زده ؟ وی گفت: "چیزهای زیادی درباره من گفته می‌شود اکثر آنها دروغ است. چیزی که واقعاً من را اذیت می‌کند وقتی مردم به حرفه‌‌ای بودن من شک می‌کنند. این چیزی است كه من آن را نمی‌پذیرم. من بسیار حرفه‌ای هستم به همین دلیل در بازی به این مرحله رسیده‌ام. من احساس راحتی می‌کنم، افرادی که به من نزدیک هستند و با من کار می‌کنند می‌دانند که من در مورد چه چیزی می‌گویم، من واقعاً مراقب خودم هستم. خیلی سخت تمرین می‌کنم و همیشه به دنبال بهبود هستم."

مشکلات با زیدان: "من هیچ وقت با او مشکلی نداشته‌ام. هر مربی ترجیحات خود را دارد. ما یک رابطه عادی و کاری داریم."

آیا می‌خواهید در رئال مادرید بمانید؟ "هیچ کس نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما اگر من می‌توانم انتخاب کنم می‌خواهم در باشگاهی باشم که بتوانم خصوصیات خود را نشان بدهم."

نقش شما در رئال مادرید در حال حاضر چیست؟ "در حال حاضر من یکی از بازیکنان سطح بالا نیستم. من در حال تمرین و کار هستم تا وقتی انتخاب شوم، بازی کنم. من همچنین به آینده فکر می‌کنم جایی که من هستم باید در بهترین سطح خود باشم. من سخت تلاش می‌کنم تا خودم را حفظ کنم و این همراه با استعداد من مانع از خواب نمی‌شود."

توهین به زیدان در کلمبیا به دلیل بازی نکردن شما؟: "من فکر نمی‌کنم این عادلانه باشد که افراد دیگر به دلیل بازی نکردن بازیکن به کسی احترام نمی‌کنند. من با توهین موافق نیستم من احترام بیشتری می‌خواهم."

چرا فکر می کنی بازی نمی کنی؟: "این یک سوال خوب است، من می‌خواهم خودم را بشناسم (می خندد). همانطور که قبلاً گفتم هنگامی‌که با بازیکنانی که به آنها اعتماد دارید جوایز بزرگی کسب کرده‌اید و هسته اصلی تیم موفق را دارید ایجاد تغییرات بسیار دشوار است. همچنین وقتی مربی تمام وقت شما را بازی نمی‌دهد پیچیده است، شما واقعاً وقتی که فقط برای زمان کمی بازی می‌کنید چه کاری را می‌توانید انجام دهید. افراد درگیر در فوتبال می‌دانند منظور من چیست."

وقتی بازی نمی‌کنید چه احساسی دارید؟: "من همیشه می‌خواهم بازی کنم من یک فرد رقابتی هستم. در رئال مادرید بازیکنانی هستند که کیفیت بالایی دارند اما می‌دانم که با استعداد خودم و با کمی بازی منظم‌تر می‌توانم در زمینه‌های مختلف به تیم کمک کنم. اما من می‌دانم که زیدان ستون فقرات تیم خود را آنگونه که می‌خواهد دارد با بازیکنانی که به آنها ایمان دارد برد زیادی کسب کرده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала