موفقیت مسکو در مقابله با ویروس کرونا

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر موفقیت مسکو در مقابله با کرونا
 موفقیت مسکو در مقابله با کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پایتخت روسیه بهتر ازسایر شهرهای کلان جهان در مقابله با ویروس کرونا عمل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تحقیقات «گروه مشاوره بوستون» The Boston Consulting Group، نشان می‌دهد  مسکو در مبارزه با شیوع همه‌گیر ویروس کرونا از تجربه کلان شهرهای دیگر دنیا با موفقیت استفاده کرد و توانست برنامه به حداقل رساندن عواقب شیوع COVID-19را عملی نماید ند. روی همین منظور تعداد مرگ های ناشی از کرونا در مسکو پایین تر از دیگر شهر های بزرذگ دنیا بود.

گروه مشاوره بوستون در تحقیقات خود داده‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا در شهرهای مسکو، نیویورک،لندن، برلین، وین، زوریخ،میلان، مادرید، آمستردام، استکهلم، توکیو، هنگ‌کنگ، پکن، سئول، سنگاپور و سیدنی را مورد تحلیل و آنالیز قرار داده است.

پوتین: روسیه با حداقل تلفات از پاندمی ویروس کرونا بیرون می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: روسیه با حداقل تلفات از پاندمی ویروس کرونا بیرون می‌شود

در گزارش محققان آمده است:«مسکو با استفاده از تجربیات دیگر شهرها از برتری معینی برخوردار شد و زودتر از دیگر شهر های بزرگ دنیا توانست برای مقابله با این ویروس آماده شود. کار کمک های عاجل و پزشکان مسکو در مقایسه با دیگر شهرها بسیار کارا بوده است. تعداد فوتی‌ها در نیویورک و مادرید در خانه‌های سالمندان به ترتیب 32 و 12 درصد تعداد کل فوتی ها به ثبت رسیده است. اما در مسکو «صفر درصد) است».

با کاهش تدابیر اتخاذی مقابله با کرونا در شهر مسکو طی 24 ساعت گذشته 1081 مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شد، بدین ترتیب شمار مبتلایان در پایتخت روسیه به 216 هزار و 95 نفر افزایش یافت. همچنین با مرگ 26 تن دیگر در شبانه روز گذشته، شمار قربانیان کرونا در مسکو به 3 هزار و 643 نفر رسید.

تاکنون نزدیک به 17 میلیون و 500 هزار تست کرونا در روسیه انجام شده است.

اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در تاریخ 31 جنوری در روسیه شناسایی و اولین مورد مرگ ناشی از این بیماری در 19 مارچ ثبت شد.

گفتنی است بیماری COVID-19نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز ولایت هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور تبدیل به پاندمی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала