دیدگاه کرملین درباره کتاب بولتون

© Fotolia / kichigin19دیدگاه کرملین درباره کتاب بولتون
دیدگاه کرملین درباره کتاب بولتون  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین به ارزیابی بولتون نسبت به رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اظهار داشت، که برخی از ارزیابی های جان بولتون مشاور سابق دونالد ترامپ از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، قابل قبول و برخی نیز غیر قابل قبول است.

 بولتون: پوتین بهتر از ترامپ برای دیدارها آماده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
بولتون: پوتین بهتر از ترامپ برای نشست‌ها آماده می‌شود

پسکوف در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر واکنش کرملین به اظهارات بولتون در مورد رئیس جمهور روسیه، خاطرنشان کرد که در واقع بخشی از مطالب وی در مصاحبه بولتون نیز منتشر شده بود.

وی گفت: "ما نمی خواهیم درباره ارزیابی های او نسبت به اوضاع سیاسی داخلی امریکا صحبت کنیم، این به ما مربوط نیست و خصوصیاتی که بولتون درباره ترامپ در زمان مسئولیتش ارائه داد باز هم به ما مربوط نیست."

سخنگوی کرملین افزود: ارزیابی های وی از پوتین مختلف است، با برخی از آنها می توان موافق بود و با برخی دیگر خیر. به همین خاطر نمی شود ارزیابی کلی داد.

کتاب جدید بولتون با عنوان «اتاقی که این اتفاق در آنجا افتاد» جنجال زیادی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا راه انداخته تا آنجا که کاخ سفید تلاش داشت به بهانه افشای اطلاعات محرمانه از انتشار آن ممانعت کند. در همین حال، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا او را خائن خطاب کرده و به کنایه می‌گوید: "من نیز در همان اتاق بودم".

گفتنی است که بولتون به تلاش نتانیاهو برای تماس مستقیم با ترامپ و ممانعت از گفتگوی احتمالی میان ترامپ و ظریف اشاره کرده است و بر اساس خاطرات منتشر شده از سوی بولتون، نه تماس نتانیاهو و نه دیدار ترامپ و ظریف در نهایت انجام نمی‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала