Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از هر چهار طرفدار فوتبال در هنگام سکس یک نفر به فوتبالیست‌ها فکر می‌کند

© REUTERS / SATISH KUMAR SUBRAMANIرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وب‌سایت Free Super Tips اقدام به سروی جالبی کرده است که در نتیجه این سروی از هر چهار هوادار فوتبال یک نفر در وقت رابطه‌ی جنسی به فوتبالیست‌های مختلف فکر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه انگلیسی سان، سایت اینترنتی ابر نکات رایگان یا Free Super Tips در یک سروی عجیب اما جالب از 2000 نفر عاشق و طرفدار فوتبال از سراسر انگلستان پرسیده است که چه کسی آقای پاس گُل در اتاق خواب است.

در نتیجه‌ی این نظر سنجی دیوید بکام هافبک 45 ساله‌ی پیشین تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید و اسطوره‌ی تیم ملی فوتبال انگلستان و مالک فعلی باشگاه اینتر میامی آمریکا در صدر قرار دارد.

بکام به تازگی این تیم را ایجاد کرده است و تنها دوبار پیش از قرنطینه و تعطیلی بازی‌ها بخاطر شیوع ویروس کرونا بازی کرده است، اما به هر حال وی به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیکنان و چهره‌های تاریخ فوتبال در صدر این فهرست قرار دارد و آقای پاسِ گُل در رخت‌خواب لقب گرفته است.

همچنین مسوت اوزیل هافبک باشگاه آرسنال که سابقه‌ی بازی برای رئال مادرید و قهرمانی با آلمان در جام جهانی 2014 برازیل را دارد در این فهرست و در ده نفر اصلی قرار نگرفت.

یک نفر با هویتی نامعلوم نیز ادعا کرده است که  ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال اسکاتلند جو جردن، دیوید جینولا و الیویه ژیرو نیز در این فهرست بودند اما در ده بهترین قرار نگرفته اند.

با وجود این، هیچ یک از سه نفر در لیست نهایی حضور نداشتند، در حالی که رحیم استرلینگ وینگر منچسترسیتی رتبه دهم را بدست آورد.

در این رده‌بندی پس از دیوید بکام، کریستیانو رونالدو در جایگاه دوم، هری کین در رده‌ی سوم و لیونل مسی در رده‌ی پنجم قرار گرفتند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که یک سوم از هواداران فوتبال ترجیح می دهند که تیم شان برنده و قهرمان در جامی شود و افتخاری را کسب کند یا اینکه رابطه جنسی داشته باشند و یکی از این ده نفر نیز برای حفظ شریک زندگی خود، ترجیح می‌دهند تیم خود را تغییر دهند.

اول؛ دیوید بکهام با 26 درصد هواداران

دوم؛ کریستیانو رونالدو از یوونتوس با 20 درصد هواداران

سوم؛ هری کین از تاتنهام با 16 درصد هواداران

چهارم؛ گرت بیل از رئال مادرید با 13 درصد هواداران

پنجم؛ لیونل مسی از بارسلونا با 11 درصد هواداران

 ششم؛ دله الی از تاتنهام با ده درصد

هفتم؛ دیوید دخئا دورازه‌بان منچستریونایتد با نُه درصد از هوادارن

هشتم مشترک؛ سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی و مارکوس راشفورد از منچستریونایتد با هشت درصد از طرفداران

دهم؛ رحیم استرلینگ از منچسترسیتی با هفت درصد از هواداران

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала