Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو سه هفته خانه نشین شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی مصدومیت ایسکو تصویر برای زیدان تغییر می‌کند زیرا این بازیکن برای سه هفته از میادین به دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، ایسکو آلارکون ستاره مالاگایی رئال مادرید دچار مصدومیت همسترینگ شده که او را از سه بازی پیش روی تیمش به دور نگه می‌دارد.

این یک مشکل جدی برای زیدان است که یکی از 6 هافبک مرکزی خود را در اختیار ندارد  باید با کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، فده والورده و خامس رودریگز سپری نماید.

ایسکو در دو بازی برگشت در در برابر ایبار و والنسیا بازی نکرد و انتظار می‌رود بازی‌های آینده مقابل رئال سوسیداد، رئال مایورکا، اسپانیول، ختافه ، اتلتیک بیلبائو و آلاوز را از دست بدهد.

احتمالا اما در سه بازی آخر برابر گرانادا، ویارئالئال و لگانس برخواهد گشت و نیز در بازی‌های دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر سیتی حضور خواهد یافت.

زیدان می‌داند که قابلیت جایگزینی ایسکو دشوار خواهد بود. سرمربی رئال در دو بازی اخیر از دو سیستم مختلف استفاده کرد (یکی با هافبک سه و دیگری با هافبک چهار).

توانایی ایسکو برای بازی در موقعیت‌های مختلف باعث شده که وی اغلب در زمان حضور در سانتیاگو برنابئو از ویژگی‌های خودبرخوردار باشد.

این بازیکن همیشه یک شروع کننده معمولی نبوده اما او بیش از 50 بازی در دو مسابقه و بیش از 40 بازی در سه مسابقه را تجربه کرده است.

غیبت ایسکو طی هفته‌های آینده تصویر زیدان را تغییر می‌دهد.

انتظار نمی‌رود که نقش خامس در ترکیب تیم تغییر کند حتی اگر لوکاس وازکز نیز مصدوم باشد.

این ستاره کلمبیایی هرگز در برنامه‌های زیدان نبوده و مربی فرانسوی اکنون وظیفه دارد راهی برای تسکین بار کاری که در غیاب ایسکو در اختیار کاسمیرو، والورده، کروس و مودریچ است، پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала