Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: داوران هیچ رفتار ویژه با رئال ندارند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبلاز مسابقه با سوسیداد کنایه جرارد پیکه را پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار حساس تیمش با رئال سوسیداد در خصوص شرایط تیمش برای دیدار فردا شب گفت.

فردا شب رئال مادرید در دیداری حساس که میتواند با کسب پیروزی صدرنشین جدول شود به مصاف تیم فوتبال رئال سوسیداد خواهد رفت.

زیدان در نشست خبری که دقایقی پیش برگزار شد، ابتدا به صحبت های کنایه دار پیکه که گفته بود داوری به سود رئال است، واکنش نشان داد و گفت: داوران هیچ نگاه ویژه ای به رئال مادرید ندارند. هر کسی هر چیزی میتواند بگوید، ولی من فقط به بازی پیش رو با سوسیداد فکر میکنم. زیرا اوضاع کنونی خیلی برای ما مهم است.

" من از همه چیزهایی که در زندگی بر من تأثیر می گذارد بهره می گیرم. "من به اندازه کافی خوش شانس هستم که توانستم کاری را که دوست دارم انجام دهم.

من هم مانند بسیاری از افراد می توانم در زندگی شکایت کنم، اما به عنوان مربی با صحبت کردن در مورد یک چیز بد، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. "من در زندگی من بسیار مثبت اندیش هستم. "داوران از ما حمایت نمی کنند. و این همان است چیزی است که میخواهم بگویم.

رویارویی مارتین اوگادرد با رئال مادرید

"او واقعاً برای این باشگاه خوب عمل می كند." او بازیکن ما است، اما باید به خاطر داشته باشیم که او برای باشگاه دیگری بازی می کند. "باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی برای او برای سال آینده رخ می دهد." نکته خوب این است که رئال سوسیداد توانسته امسال از او لذت ببرد.

درخشش بنزما

بنزما سال های زیادی است که اینجا بازی میکند و حالا تجربه زیادی به دست آورده است. اما او از نظر من او همان بازیکن قدیمی است. "او بسیار با انگیزه است و آرزوی زیادی دارد. هم تیم های او می گویند هر کس شماره 9 رئال مادرید است باید گل بزند، اما من لزوماً این نظر را ندارم. "شماره 9 که در بازی موثر نباشد، چندان مورد علاقه من نیست." بنزما گلزنی می کند و در کل بازی درگیر است. او بازیکن مهمی برای ما است.

مارکو آسنسیو

او به خوبی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت و حالا آماده است. برای درخشش او مقابل والنسیا خوشحالم. مارکو هنوز زمان دارد تا بهتر از این شود و چون مدت ها از میادین دور بود، باید به تدریج به او میدان داد. در مورد او نباید عجله کرد چون مصدومیتش واقعا شدید بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала