Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینجا یوونتوس است؛ آقای ساری دست به کار شو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری
مائوریسیو ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساری سرمربی بانوی پیر برای فراموشی جام حذفی و آمادگی تیمش برای شروع رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان اروپا کار سختی در پیش دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شک شکست در مقابل ناپولی و از دست دادن جام حذفی تا اکنون در یوونتوس حس میشود.

این شکست به اندازه ای تلخ و غیر قابل باور بود که هواداران را بلکل برای ادامه فصل نا امید کرده است.

برخی نشریات ایتالیایی هم گفته اند که ساری اوضاع خوبی در یووه ندارد و احتمال اخراج آن در صورت عدم مدیریت اوضاع وجود دارد.

کوریرا دلو اسپورت ایتالیا گفته ساری برای سامان بخشیدن به اوضاع کنونی تیمش دست به کار شده است و میخواهد یوونتوس را از این بحران خارج کند.

برای یوونتوس که همیشه به قهرمانی و پیروزی عادت دارد، تحمل چنین شرایطی آسان به نظر نمیرسد.

اگر اوضاع برای بانوی پیر در سری آ به همین منوال پیش برود، به نظر میرسد این تیم قهرمانی در لیگ را نیز از دست خواهد داد زیرا تیم با انگیزه لاتزیو عطش بسیار بالایی برای قهرمانی این فصل سری آ دارد.

از سویی نیز یوونتوس بازی برگشت حساسی مقابل لیون در لیگ قهرمانان دارد و باید در آن مسابقه نیز شکست یک بر صفر بازی رفت را جبران کند.

به نظر میرسد کار ساری در صورت دومین لغزش در ادامه فصل با یوونتوس به پایان برسد.

این نشریه ازبرنامه های ساری برای سر و سامان دادن وضعیت یوونتوس پرده برداشته است.

 رونالدو

اولین چالش مهم ساری برای ادامه کارش در یووه، پیدا کردن رونالدو واقعی است. با وجود CR7 قوی در خط حمله، هر چیزی ممکن است.

اما به نظر میرسد برای برگرشت رونالدو به روزهای خوب فقط زمان لازم است ، او نیز برای بازگشت درخشان و تعیین کنندگی همیشه گی اش به زمان نیاز دارد. زیرا با آمادگی رونالدو در زمین تمامی مشکلات یوونتوس قابل حل بودند.

با این حال این تنها نکته نیست. رابطه مربی و قهرمان نیز در یک تعادل بسیار ظریفی حرکت میکند. در ماه نوامبر اوضاع با عصبانیت بخاطر تعویض در بازی مقابل میلان بدتر هم شد. اما رونالدو بازیکنی نیست که در حاشیه باشد و به مسائل فنی بیشتر اهمیت میدهد. با این حال او در فینال جام حذفی و هنگامی که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، فرصت زدن پنالتی را پیدا نکرد. خیلی ها از ساری انتقاد کردند که باید پنالتی اول یا دوم به رونالدو داده نمیشد، انا به نظر میرسد رونالدو بخاطری که در بازی میلان پنالتی را خراب کرد، ساری به او اعتماد نکرده است.

تنظیم

در تیم ساری همچنین مشکل تنظیم وجود دارد. ساری و تیمش باید برای رسیدن به اهداف فصلی، خود را در یک خط مشترک مجددا تنظیم کنند. در حال حاضر به نظر می رسد که آنها در مسیرهای مختلفی حرکت می کنند، ساری با این تکنسین در تلاش است تا خودش را پیدا کند و تیمی که به نظر می رسد روح و قدرت ذهنی خود را از دست داده است، دوباره به روزهای اوجش برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала