Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف جالب: به من پول پیشنهاد شد تا رونالدینیو را مصدوم کنم

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар
رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع سابق تیم فوتبال سلتاویگو و تیم ملی فوتبال ارجنتین میگوید در زمان حضورش در رقابت های لالیگا در دیدار مقابل بارسا به او پول پیشنهاد شد تا رونالدینیو را در بازی مصدوم کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرناندو کاسرس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ارجنتین که سابقه حضور در تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز در کشورش و همچنین تیم های زاراکوزا، والنسیا، کوردوبا و سلتاویگو در لالیگا را دارد در اظهاری نظری جالب اعتراف کرده است، زمانی به او پول پیشنهاد شده تا رونالدینیو ستاره سابق برزیلی بارسا در زمین بازی مصدوم کند.

 کاسرس در مصاحبه با کانال یوتوب آیدولوس گفت: من در سلتا بودم و رونالدینیو در بارسلونا. در یک مسابقه که در مقابل هم قرار گرفتیم من در اولین برخوردم با او در زمین از پشت به او ضربه زدم و او را به زمین انداختم. بعد به او او گفتم که به من 500 هزار پزوتا ( معادل 3500 دالر ) داده شده تا تو را در بازی مصدوم کنم. او در جواب فقط به من نگاه کرد و گفت، اگر میتوانی من را بگیر. بعد از این اتفاق من ترسیدم و دیگر به سمت او نرفتم، زیرا او خیلی عصبی به نظر میرسید. او وقتی عصبانی میشد کسی نمیتوانست او را بگیرد.

این مدافع سابق شاغل در لالیگا در مورد روبه رو شدن با بازیکنان بزرگی همچون مسی هم صحبت کرد و گفت: وقتی با بازیکنانی مثل مسی حریف میشوید، فقط باید با خطا کردن و لگد زدن آنها را متوقف کنید، من خوشبختانه هیچ وقت با مسی روبرو نشدم، اما می توانم بگویم کارهایی که او  تواند با توپ انجام دهد، چالش برانگیز است."

لینک مصابه کاسرس با کانال آیدولوس

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала