Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

«ساری» در آستانه اخراج از یوونتوس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری
مائوریسیو ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ممکن است از سمت خود اخراج شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست تیم فوتبال یوونتوس برابر ناپولی در جام حذفی ایتالیا، نوک پیکان انتقادات به سوی «مائوریتسیو ساری» سرمربی تیم فوتبال یوونتوس روانه شده است.

Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقاد خواهر رونالدو از ساری + عکس

نشریه گاتزتا دلو اسپورت در تیتر اصلی خود نوشت ساری در خطر قرار دارد. سبک ساریسمو در یوونتوس پیاده نشده و با توجه به کسب نتایج ناکافی و ناکامی در تحول سبک بازی یوونتوس، این سرمربی 60 ساله شغلش را در خطر می بیند. گاتزتا دلو اسپورت همچنین نوشته ساری در یوونتوس تنها و بدون پشتیبان است زیرا بازیکنان دیگر به حرف او گوش نمی کنند و حمایت هواداران نیز از دست رفته است.

 کریستیانو رونالدو نیز در چهار بازی اخیر گل نزده و این مسئله باعث نگرانی هواداران شده است. به همین دلیل، ساری خطر اخراج را حس می کند. هواداران یوونتوس بر این باور هستند که ساری به درستی از بازیکنان بازی نگرفته است و به همین منظور باشگاه یوونتوس قصد دارد با پایان رقبت های سری آ در مورد سرمربی تیمشان تصمیماتی بگیرند و چه بسا ساری را از سمتش اخراج کنند.

ساری در صورت اخراج از یووه بعد از چلسی دومین اخراج خود را طی 2 سال می‌چشد.  فینال جام حذفی ایتالیا میان تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی برگزار شد که در این بازی تیم ناپولی موفق شد در ضربات پنالتی 4 بر 2 حریف خود را شکست  بدهد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала