Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی استفانو عامل اتحاد رئال و والنسیا

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال والنسیا تا ساعتی دیگر در ورزشگاهی با نامی آشنا به جدال رئال مادرید می رود .

 به گزارش اسپوتنیک ،  تیم فوتبال رئال مادرید در حال حاضر بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو ورزشگاه تمرینی والدیباس برگزار می‌کند، استفانو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید قلم‌داد می‌شود؛ علاوه بر عملکرد درخشان در رئال مادرید در مستایا و والنسیا نیز این بازیکن عملکردی قابل قبول داشته و نام خود را در این باشگاه نیز جاودانه کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid Balkan👑 (@_realmadridbalkan__) on

 افسانه ی آرژانتینی در سه نوبت جداگانه سرمربیگری والنسیا را به عهده داشت و در سال 1971 قهرمانی لالیگا، در سال 1980 به قهرمانی جام برندگان جام اروپا و در سال 1987 توانست این تیم را به رقابت‌های لالیگا برگرداند.

در دیدار روز پنجشنبه رئال مادرید والنسیا، این دو تیم برای دی استفانوی فقید احترام خواهند گذاشت و بوتراگوئنو مدیر باشگاه رئال مادرید می‌گوید: "چهره فراموش نشدنی که همه را با هم متحد می کند."

 وی ادامه داد:" در ورزشگاهی بازی می‌کنیم که نام او را با خود یدک می‌کشد و ما را به یاد افتخارات خاص او می اندازد، آنچه او از خود به جا گذاشته جاودانه است و با ارزش های جهانی توانسته است که دنیای فوتبال و ورزش را بهتر از قبل کند. در رئال مادرید با استقبال و میزبانی از والنسیا در استادیوم آلفردو دی استفانو بسیار خوشحالیم."

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid Peña Baku 🇦🇿 (@pena.baku) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала