Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: مشخص شدن زمان و مکان رقابت‌های جام ملت های اروپا + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا روز چهارشنبه اعلام کرد که رقابت های جام ملت های اروپا یورو ۲۰۲۰ از ۱۱ جون تا ۱۱ جولای ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

 به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که اخیراً رئیس اتحادیه فوتبال اروپا الکساندر چفرین اعلام کرد که ممکن است تعداد شهرهای میزبان رقابت های یورو ۲۰۲۰ کاهش یابد امروز چهارشنبه یوفا رسماً اعلام کرد که قصد دارد رقابت های یورو ۲۰۲۰ با همان قالب از پیش تعیین شده از یازدهم جون تا یازدهم جولای سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

یوفا در بیانیه ای گفت: "12 شهر میزبان اصلی به عنوان مکان برگزاری مسابقات نهایی تابستان 2021 تأیید شده اند." با وجود برگزار شدن مسابقات در سال 2021، هنوز هم به نام یورو 2020 برگزار خواهد شد. اما به تعویق انداختن مسابقات تا 12 ماه یکی از اولین تصمیمات بزرگ بود که یوفا با تشدید بحران کروناویروس گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA EURO 2020 (@euro2020) on

یوفا گفت: "یوفا وقتی تصمیم به تعویق انداختن یورو 2020 گرفت، تصمیم جسورانه‌ای گرفت." "اما با انجام این کار، ما فضایی را ایجاد کردیم که به رقابت های باشگاه های داخلی در سراسر قاره اجازه داده شود تا در صورت امکان از سر بگیرند و به نتیجه برسند."

یوفا با نام‌گذاری یک یا دو کشور باکوی آذربایجان و دوبلین ایرلند به عنوان میزبان مسابقات برای این نسخه، به جای انتخاب 12 شهر شکست خورده بود.

چفرین در مصاحبه ای با beIN Sports ، اخیراً اعتراف کرد که "دارای برخی مشکلات" با سه شهر بی نام است. وی گفت: "در اصل ، ما در 12 شهر این کار را خواهیم کرد. اما اگر چنین نباشد، ما حاضریم در 10، نه یا هشت شهر آن را انجام دهیم."

در این بیانیه آمده است: "کمیته اجرایی یوفا همچنین از انجمن های میزبان، شهرهای میزبان و مقامات آنها بخاطر حمایت و تعهد مداوم خود ابراز قدردانی کرد." یوفا گفت: "همه بلیط های موجود برای مسابقات در سال 2021 معتبر باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала