Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو گوهر که رئال می خواهد در لالیگا بماند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید چند سال گذشته را صرف خرید استعدادهای جوان با نگاهی به آینده کرده است و حالا دو ستاره از این دست را می‌خواهد که در لالیگا رقابت کند.

به گزارش اسپوتنیک، تاکفوسا کوبو و رینیر خسوس جدیدترین گروه‌هایی هستند که ستاره برزیلی در ماه جنوری و شش ماه پس از ورود بازیکن جاپانی به پایتخت اسپانیا منتقل شد.

واضح است که رئال مادرید در آینده دل به ستاره‌های جوان دل بسته و برخی‌ها را به عنوان رهبران آینده می‌نگرد مثل مارتین اودگارد.

رینیر قرارداد شش و نیم ساله را به امضا رسانده و طبق گزارش مارکا وی موافقت کرده فصل بعدی خود را به صورت قرضی سپری کند د حالی‌که او پیشنهاداتی نیز به دست آورده است.

بایر لورکوزن یکی از علاقمندان جدی این بازیکن است و رئال مادرید با تیم بوندس لیگایی هم رابطه بسیار خوبی دارد.

لوس بلانكوس امیدوار است كه موافقت برای "كای‌هاورتز" را کسب کند اگرچه کروناویروس آنها را وادار كرد تا به خرید مهاجم آلمانی اقدام جدی نکنند.

مشکل اصلی در راه انتقال به لورکوزن این است که ترک اسپانیا روند ملی شدن رینیر را کندتر می‌کند زیرا او برای کسب اجازه‌نامه‌ی اتحادیه اروپا در این تیم به دو سال اقامت در اسپانیا احتیاج دارد.

شماری از تیم‌های اسپانیا (رئال سوسیداد و رئال وایادولید) درباره رینیر سؤال كرده‌اند اما رئال مادرید اجازه نخواهد داد كه او به هیچ وجه به آن تیم‌ها بپیوندد.

کوبو با یک چالش مشابه روبرو است اما اتباع جاپانی قبل از واگذاری گذرنامه اسپانیا به 10 سال اقامت نیاز دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала