ریشارد بروکس به ضرب گلوله کشته شد

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر ریشارد بروکس به ضرب گلوله کشته شد
 ریشارد بروکس به ضرب گلوله کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریشارد بروکس الکتروشوکر را از پولیس به زور گرفت و پس از آن او به ضرب گلوله کشته شد.

رود دریهر (Rod Dreher) در مطلب منتشره در نشریه The American Conservative (امریکا) می نویسد، طور که در ویدیو دیده می شود، گزمه های پولیس با ورود به محل، بروک مست را که در موتر خود در نزدیکی پنجره توزیع سفارشات رستوران فست فود، خوابیده بود، یافتند. پولیس بروکس را از موتر بیرون کشید و مطمئین شد که او مست است. نوار ویدیویی نشان می دهد که پولیس حرفه ای و مانند بروکس، مودب است.

مشکلات وقتی شروع شد که پولیس به او گفت که او بیش از حد مست است و به همین دلیل نباید او رانندگی کند. پس از آن، آنها سعی کردند دست او ولچک نمایند. بروکس در برابر بازداشت مقاومت کرد. پولیس سعی کرد او را به زمین اندازد. در نوار یکی از آنها به بروکس هشدار می دهد که مقاومت نکند، در غیر این صورت او از اسلحه استفاده خواهد کرد. سپس پولیس دیگری به او می گوید دستان خود را از الکتروشوکر بردارید.

گزارش تصویری؛ اعتراضات و خطرهایش در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
گزارش تصویری؛ اعتراضات و خطرهایش در امریکا

بروکس الکتروشوکر را از پولیس می گیرد و با عجله سعی میکند، فرار نماید. در اینجا چگونگی توصیف نیویورک تایمز این صحنه آورده شده است:

نوار کمره نظارت رستوران نشان می دهد که پولیس رولف در حال تعقیب بروکس است. رولف الکتروشوکر خود را از دست راست به دست چپ خود می گیرد و یک تفنگچه را از پوش بیرون می آورد. بروکس که از تعقیب کنندگان فرار می کند، نگاهی به اطراف می اندازد و الکتروشوکر سرقت شده را به سوی پولیس رولف توجیه می کند و سپس تیراندازی می کند. روشنی الکتروشوکر نشان می دهد که بروکس هدف خاصی را نشان نه گرفته بود.

تاکنون 10 هزار نفر در اعتراضات امریکا بازداشت شده‌اند - اسپوتنیک افغانستان
تاکنون 10 هزار نفر در اعتراضات امریکا بازداشت شده‌اند

پولیس رولف الکتروشوکر را دور می اندازد و با تفنگچه سه بار بر بروکس فراری شلیک می کند. بروکس به زمین می افتد.

یک بازپرس از دفتر تحقیقات ایالت جورجیا وقایع روز گذشته را به شرح زیر توصیف کرد:

از این ویدئو بر می آید که وی در حال فرار از پولیس آتلانتا است که در آن لحظه او دور می خورد و الکتروشوکر را بر ضد پولیس استفاده می کند که به گفته شاهدان متعلق به یکی از پولیس ها بوده است. این فیلم نشان می دهد که وقتی او دور می خورد​​، پولیس سلاح خود را بیرون می آورد. در آن لحظه، بروکس از او دور می شود. گمان می کنم او قصد داشت از آنها فرار کند.

موج اعتراضات؛ افزایش چشمگیر خشونت و تهدید علیه خبرنگاران در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
موج اعتراضات؛ افزایش چشمگیر خشونت و تهدید علیه خبرنگاران در امریکا

اداره پولیس آتلانتا قوانین تیراندازی را به شرح زیر تفسیر می کند.

1.هنگامی که پولیس به طور منطقی معتقد شود که مظنون دارای سلاح مرگبار یا چیز دیگری، وسیله یا اسلحه است که با استفاده از آن می تواند صدمات جدی جسمی به افسر پولیس یا اشخاص دیگر وارد کند.

2. هنگامی که دلیلی وجود داشته باشد که مظنون جنایت انجام داده و صدمات جسمی جدی وارد ساخته یا تهدیدی واردساختن آنها را ایجاد کرده، و افسر پلیس به طور منطقی معتقد است که در صورت فرار مظنون تهدیدی را برای صدمات جسمی به افراد دیگر ایجاد می کند.

چه موقع پولیس اجازه استفاده از سلاح برای کشتن دارد؟

در این صورت، فقط هنگامی این کار ممکن است که پولیس معتقد گردد که مظنون برای سایر افراد تهدید جدی ایجاد می کند.

حالا ویدیو را تماشا کنید و خود را در بجای پولیس رولف قرار دهید. آیا شما قادر خواهید بود از مظنون فراری در حالی كه توسط الکتروشوکر، هنگام، تیراندازی پولیس، شلیك می كرد، در ظرف چند ثانیه قطع آتش را مطلبه می کردید؟

ادامه اعتراضات در امریکا؛ ترامپ می‌گوید برای سرکوب معترضان از ارتش استفاده خواهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
ادامه اعتراضات در امریکا؛ ترامپ می‌گوید برای سرکوب معترضان از ارتش استفاده خواهم کرد

شاید پولیس رولف (با عرض پوزش، در حال حاضر پولیس سابق) واقعاً مقصر استفاده از زور بیش از حد است. منتظر نتایج تحقیقات هستم. اما باید بگویم که دوست ندارم الان پولیس شهری باشم. و به زودی شهرهای ما غیرقابل کنترول خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала