درمان کرونای 1.1 میلیون دالری پیرمرد 70 ساله آمریکایی

© @twitter.com صورت حساب1.1 میلیون دالری برای پیرمرد بهبود یافته از کرونا
  صورت حساب1.1 میلیون دالری برای پیرمرد بهبود یافته از کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پیرمرد 70 ساله مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا پس از بهبودی در بیمارستان با صورت حساب 1.1 میلیون دالری مواجه شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Time مایکل فلور، شهروند 70 ساله آمریکایی از ساکنان سیاتل در ایالت واشنگتن در تاریخ 4 مارچ و پس از آنکه آزمایش او برای کرونا مثبت ثابت شد، در «مرکز درمانی سوئدی» (Swedish Medical Center) بستری شد. او پیش از آنکه به طور معجزه آسایی از این بیماری بهبود بیابد، 62 روز را در این مرکز درمانی سپری کرد.

او پس از بهبودی از کرونا تصور می‌کرد که روز‌های دشوار در مقابله با کرونا را پشت سر گذاشته است که ناگهان با صورت حساب 181 صفحه‌ای به مبلغ 1.12میلیون دالر برای درمانش مواجه شد، این امر او را شوکه کرد.

او در مصاحبه با روزنامه محلی تایمز از شوکه شدن عمیق خود پس از باز کردن این فاکتور 181 صفحه‌ای خبر داد. در این فاکتور نزدیک به 3 هزار بند برای درمان وی در این مرکز به مدت 62 روز ذکر شده بود.

این صورت حساب شامل 9736 دالر برای هر روز اتاق مراقبت‌های ویژه، حدود 400 هزار دالر برای انتقال به اتاق استریل به مدت 42 روز، 82 هزار دالر برای استفاده از دستگاه تنفسی به مدت 29 روز و 100 هزار دالر برای دو روزی که احتمال فوت وی ‌می‌رفت.

او در خصوص احساسش پس از دریافت این صورت حساب می‌گوید: من احساس می‌کنم گناهکارم که زنده ماندم. یک حسی وجود دارد که چرا من؟ چرا من باید با همه این مشکلات مواجه شوم؟

  تایمز در ادامه نوشت: البته قوانین ویژه‌ای وجود دارد که برای COVID-19 (ویروس جدید کرونا) وضع شده و با توجه آنها، شاید نیازی نباشد تا این بیمار هزینه‌ای را پرداخت کند. بر این اساس، کنگره آمریکا بیش از 100 میلیارد دالر برای کمک به بیمارستان‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای اختصاص داده تا افراد (از جمله آن‌هایی که بیمه ندارند) را به انجام آزمایش و درمان کرونا تشویق کند.

شیوع ویروس کرونا معروف به « COVID-19» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала