Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌تفاوتی مورینیو در برابر مسی و رونالدو

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Head coach of "Real" Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs "Real" (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File)
Head coach of Real Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs Real (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی تاتنهام مدعی شد که در صورت تقابل تیم‌اش برابر رونالدو و مسی، تغییر تاکتیک نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی فوتبال، هدایت تیم‌های بزرگی را تا اینجا‌ی کار به عهده داشته است و در حال حاضر تاتنهام را هدایت می‌کند.

Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وقتی مورینیو اشک رونالدو را در آورد

این مربی 57 ساله که به «آقای خاص» معروف است، در زمان کارش با چلسی بارها در برابر رونالدو که در یونایتد توپ می‌زد و در زمان هدایت رئال و اینترمیلان در برابر لیونل مسی قرار گرفته است، اما مدعی است که هرگز بخاطر آن‌ها تاکتیک کاری خود را تغییر نداده است.

او در این مورد با رسانه‌های انگلیسی صحبت کرد و چنین گفت:" من بارها برابر لیونل مسی و رونالدو قرار گرفته‌ام و هیچ‌گاهی تاکتیک کاری خود را تغییر ندادم. برخی بازیکنان هستند که شما را مجبور به تغییر تاکتیکی می‌کنند و من افتخار می‌کنم که بازیکنان بزرگی را هدایت کرده‌ام. هدایت بازیکنان بزرگ مسئولیت شما را افزایش می‌دهد و شما نیاز دارید تا بیشتر کار و مطالعه کنید".

این در حالی‌ست که مورینیو در رئال مادرید با رونالدو همکاری داشت و تجربه هدایت او را در کارنامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала