Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان 200 تایی شد؛ هر 20 بازی یک جام! + عکس

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان برای 200مین مرتبه در دیدار مقابل ایبار، روی نیمکت رئال‌مادرید نشست.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان در دیدار مقابل ایبار برای دویستمین مرتبه روی نیمکت رئال‌مادرید نشست. مربی فرانسوی کهکشانی‌ها در 199 بازی قبلی، 131 برد، 42 تساوی و 26 شکست در کارنامه‌اش داشته است. او همچنین موفق شده 10 جام برای کهکشانی‌ها به ارمغان بیاورد.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
رئال 3 ایبار1؛ برتری کشهکانی‌ها با درخشش مدافعین

 در واقع به طور میانگین به ازای هر 20 بازی زیدان یک جام برای رئال کسب کرده. حالا پس از میگوئل نونز و ویسنته دل‌بوسکه به سومیت سرمربی با سابقه رئال تبدیل شده است. نونز 605 بار و دل بوسکه 246 بار روی نیمکت رئال نشسته‌اند. زیدان مرد جام‌های اروپایی است و در تمام دوره‌هایی که در لیگ قهرمانان شرکت کرده قهرمان شده اما این بار با توجه به شکست مقابل سیتی در دور رفت، آمار او در معرض خطر قرار گرفته.

 او در 39 بازی اروپایی که روی نیمکت رئال نشسته توانسته 25 برد کسب کند. این آمار خوب زمانی ارزشمندتر به شمار می‌آید که متوجه شوید زیدان بیشتر از تمام سرمربیان تاریخ رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان شده است. این مربی فرانسوی جنوری سال گذشته به رئال برگشت اما تا امروز نتوانسته نتایج درخشان گذشته را تکرار کند.

او در انتهای فصل 2017 - 2018 با آمار 70 درصد برد رئال را ترک کرد و در مارچ 2019 که به رئال برگشت تا امروز تنها 54 درصد برد در بازی‌ها کسب کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала