Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایده خلاقانۀ زیدان برای استفاده از مندی در ترکیب

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید تصمیم دارد تا در صورت ضرورت از فرلاند مندی در سمت راست خط دفاعی استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حال حاضر تنها دنی کارواخال را به عنوان مدافع راست در اختیار دارد و اگر از این بازیکن در هر بازی استفاده کند، احتمال مصدومیت و محرومیت او وجود دارد و زیدان نمی‌خواهد این ستاره با ارزش را از دست دهد.

تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تشکیل مثلث دلخواه زیدان پس از 322 روز

ناچو و وازکز دو بازیکنی اند که زیدان بر روی آن‌ها برای جانشینی کارواخال حساب می‌کرد که در حال حاضر ناچو مصدوم است و وازکر تجربه بازی در خط دفاعی را ندارد.

این سرمربی فرانسوی برای رفع این معضل ایده جدید و خلاقانه‌ای دارد و تصمیم گرفته است تا از فرلاند مندی در سمت راست خط دفاع استفاده کند.

این مدافع جوان تجربه بازی در این پُست را در زمان حضور در لیون نیز دارد و شب گذشته نیز دقایق را در سمت راست بازی کرد.

اگر چه مندی دوست ندارد در سمت راست بازی کند اما حاضر است برای زیدان و تیمش در هر پُستی بازی کند.

این در حالی‌ست که رئال در دراز مدت برای حل این مشکل برنامه دارد و می‌خواهد اودریوزولا و حکیمی را که به صورت قرضی در بایرن و دورتموند بازی می‌کنند، به مادرید برگرداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала