کرونا در هند؛ ابتلای نزدیک به 12 هزار نفر در یک شبانه روز

© REUTERS / Danish Siddiquiکرونا در هند؛ ابتلای نزدیک به 12 هزار نفر در یک شبانه روز
کرونا در هند؛ ابتلای نزدیک به 12 هزار نفر در یک شبانه روز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت هند می‌گوید که در 24 ساعت گذشته در کشور بیش از 11.9 هزار نفر به بیماری ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه هند اعلام کرده است که در یک شبانه روز 11 هزار و 989 نفر به کرونا مبتلا شده اند و در حال حاضر شمار مبتلایان کرونا در این کشور به 320 هزار و 922 نفر می‌رسد.

هند از لحاظ تعداد مبتلایان ویروس کرونا به جایگاه چهارم جهان رسید  - اسپوتنیک افغانستان
هند از لحاظ تعداد مبتلایان ویروس کرونا به جایگاه چهارم جهان رسید

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، هند از لحاظ مبتلایان ویروس کرونا در رده چهارم جهان قرار دارد، بدین ترتیب این کشور از بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا پیشی گرفته است.

طبق معلومات وزارت صحت عامه هند، در سراسر کشور 348 هزار و 149 نفر تحت تداوی قرار دارند، 376 هزار و 162 نفر صحت‌یاب شده اند و همچنان کرونا جان 9 هزار و 195 نفر را گرفته است.

در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.

در تاریخ 11 ماه مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 7.5 میلیون نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند و همچنان کرونا جان بیش از 423 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала