Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار می‌تواند در پی‌اس‌جی بهتر بدرخشد

© AFP 2023 / CHRISTOPHE ARCHAMBAULT(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris
(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور تا حالا درخششی که از او انتظار می‌رفت را در پی‌اس‌جی نداشته است و خاویر پاستوره، هم‌تیمی سابق این بازیکن مدعی است که او در آینده بهتر از حالا خواهد درخشید.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور در سال 2017، با مبلغ 220 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاریسن جرمن شد و انتظار می‌رفت این بازیکن درخشش فوق‌العاده در ترکیب این تیم داشته باشد.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هواداران منتظر بازگشت نیمار به بارسا نباشند

عملکرد او اما عادی بوده است و تا حالا نتوانسته درخششی که در بارسا داشت را در این تیم فرانسوی نیز داشته باشد.

نیمار به خاطر این موضوع بارها مورد انتقاد قرار گرفته است، اما خاویر پاستوره بازی‌ساز سابق پی‌اس‌جی از هم‌تیمی سابق خودش حمایت می‌کند و مدعی است که او تا حالا نمایش خوبی داشته است و در آینده بهتر نیز خواهد شد.

او به TyC Sports در این مورد گفت:" نیمار بسیار قوی است، یک مهاجم فوق العاده کامل. او تا حالا عملکرد خوبی داشته است و حتی می‌توانست بهتر از این نیز باشد. من می‌دانم که او فکر می کند شماره یک است و توانایی انجام هر کاری را دارد. اگر او حس خوبی داشته باشد، می‌تواند به تنهایی در مسابقات برنده شود، او این ذهنیت و ویژگی هایی را دارد که می‌تواند در آینده بهترین نمایش خودش را ارائه دهد".

این در حالی‌ست که نیمار خواهان بازگشت به بارسلونا است و می‌خواهد بار دیگر با مسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала