Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: رونالدو خوش شانس نبود؛ پیولی: ابتدایی بازی کردیم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربیان تیم های یوونتوس و میلان پس از پایان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در خصوص بازی صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال یوونتوس با شکست میلان در مجمموع دو مسابقه رفت و برگشت به فینال رقابت های جام حذفی ایتالیا راه یافت.

مائوریستو ساری بعد از تساوی و صعود به فینال، گفت: این واضح است بعد از 3 ماه توقف بازی ها، بازگشت به ورزشگاه احساس به ما داد هرچند هواداران در این بازی حضور نداشتند. واقعا از عملکرد تیم در 30 دقیقه ابتدایی رضایت دارم. قبل از اخراج بازیکن میلان ما خیلی خوب سوار بر بازی بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی افزود: بعد از نیمه اول تحرکات خود را کندتر کردیم و تمرکز خود را روی بازی فردی گذاشتیم. اما این نوع بازی در ورزشگاه خالی خطرناک است. در 30 دقیقه ابتدایی بازی خوب بودیم ولی در ادامه نتوانستیم عملکرد مطلوب را داشته باشیم. در این بازی از ترس مصدومیت داگاس کاستا را تعویض کردم. رونالدو هم از من خواسته بود تا در میانه زمین بازی کند به همین خاطر او در نوک خط حمله نبود ولی در این بازی خوش شانس نبود تا گلزنی کند.

در همین حال پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان که تیمش ده نفره در مقابل یوونتوس گلی دریافت نکرد نیز در خصوص بازی برگشت گفت: از گفتن این حرف متاسفم ولی ضربه پنالتی رونالدو در سن سیرو در بازی رفت همه چیز را قطعی کرد. یوونتوس در این بازی فشار زیادی روی ما آورد تا توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و در این کار نیز موفق شد. ما در ارتکاب پنالتی و دریافت کارت قرمز مبتدی عمل کردیم.

وی افزود: ما در این بازی در حالت کلی عملکرد رضایت بخشی داشتیم. 2 تا 3 موقعیت گلزنی داشتیم و اگر یکی از آنها به گل تبدیل می شد، اکنون ما در فینال بودیم. واقعا متاسفم چون هدف ما رسیدن به فینال بود ولی در این کار موفق نشدیم. اکنون باید سهمیه رقابت های اروپایی را از طریق سری آ کسب کنیم.

سرمربی روسونری تصریح کرد: رقابت نزدیکی را در میان دو تیم شاهد بودیم. گلی که در ورزشگاه خانگی خود دریافت کردیم باعث شد تا ما در این بازی تحت فشار باشیم. در این بازی در خط دفاع عالی عمل کردیم و هیچ نقطه ضعفی نداشتیم ولی در پایان به دلیل نتیجه بازی رفت قائله را باختیم.

در دیگر دیدار باقی مانده مرحله نیمه نهایی امشب تیم های ناپولی و اینتر به مصاف هم میروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала