Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک در آستانه تمدید قرارداد بلندمدت با لیورپول

© REUTERS / Phil NobleИгрок ФК "Ливерпуль" Вирджил ван Дейк в матче с "Вест Хэм Юнайтед"
Игрок ФК Ливерпуль Вирджил ван Дейк в матче с Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن دایک پس از توافق قرارداد ۲۲۰ هزار پوندی در هفته قرار است به عنوان پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شود

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش روزنامه سان انگلستان پس از اینکه لیورپول قهرمان رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان شود، فن‌دایک قراردادی ۵ ساله با ارزش ۵۷ میلیون پوند با باشگاه لیورپول امضاء خواهد کرد این مسائل هرگونه نگرانی از امضای قرارداد مدافع ۲۸ ساله هالندی  با غول‌های فرانسوی پاری‌سن ژرمن را به پایان خواهد رساند.

 در حال حاضراین بازیکن  یکصد و هشتاد هزار پوند در هفته درآمد و در صورت امضای قرارداد با تیم تحت هدایت توماس توخل یعنی پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند ۱۰۰ هزار پوند دیگر نیز به درآمد خودش بیافزاید.

مدافع هالندی از افزایش ۴۰ هزار پوندی درآمد خود راضی است که او را بالاتر از محمد صلاح پردرآمدترین بازیکن فعلی لیورپول قرار می‌دهد، در حال حاضر محمد صلاح لیورپول در ۲۰۰ هزار پوند درآمد و دستمزد دارد و این بازیکن خواهد دید که هم‌تیمی‌اش فن‌دایک بالاتر از او قرار می‌گیرد.

فن‌دایک در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۷۵ میلیون پوند از باشگاه ساوتهمپتون به عنوان یک انتقال رکوردشکن یک مدافع به لیورپول پیوست و این بازیکن با این تمدید قرارداد تا پایان فصل ۲۰۲۴/ ۲۰۲۵ در لیورپول ماندنی خواهد شد توافق برای این تمدید قرارداد به پایان رسیده است انجام شده است و تا ماه آینده عمومی خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by Football Talkies 💬 (@foot_ball_talkies) on

 هم‌چنین یورگن کلوپ مشتاق است که قرارداد سادیو‌مانه وینگر سنگالی لیورپول نیز تمدید شود، قراردادی که تا سه سال آینده اعتبار دارد و هیچ عجله ای برای پذیرش افزایش 2 میلیون پوندی در قرارداد سادیو مانه وجود ندارد.

 کلوپ همچنین از جورجینیو واینالدوم که تنها یک سال از قراردادش با لیورپول باقیمانده می خواهد که قرار داد خودش با این تیم را تمدید کند.

آینده‌ی دیووک اوریگی در لیورپول نامشخص است و احتمالاً ژردان شکیری نیز فروخته خواهد شد.

 روز یکشنبه هفته آینده لیورپول پس از شروع مجدد در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان در مقابل اورتون در چارچوب دربی مرسی ساید در ورزشگاه گودیسون پارک قرار خواهد گرفت و برای کسب عنوان قهرمانی پس از ۳۰ سال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان به دو برد دیگر نیاز دارد.

 روز گذشته یورگن کلوپ و یارانش در لیورپول در دیداری دوستانه مقابل بلکبرن راورز با نتیجه ۶ بر صفر در آنفیلد پیروز شدند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала