Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شغل جدید ستاره سیتی در آستانه از سرگیری لیگ برتر

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو آگوئرو ستاره آرجانتینی منچسترسیتی، براساس توافقی که با معتبرترین رسانه انگلیس دارد، مجبور به تدریس زبان اسپانیایی به صورت زنده خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از جوانان و نوجوانان در انگلیس  به دلیل  بحران کرونا نتوانستند به مکاتب بروند و شبکه جهانی بی بی سی از برخی  چهره های مشهور استفاده کرده است تا در تلویزیون برنامه آموزشی برگزار و شاگردان مکاتب بتوانند در خانه آموزش ببینند.

منچسترسیتی- ریاض محرز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دزدی 555 هزار پوندی از خانه ستاره مسلمان منچسترسیتی

حالا بر اساس توافقی که بین باشگاه منچسترسیتی و این شبکه تلویزیونی منعقد شده است، آگوئرو مجبور است که به عنوان مدرس زبان اسپانیایی در تلویزیون ظاهر شود.

این برنامه یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌ها در انگلیس است و بیشتر خانواده‌ها بخاطر فرزندان شان این برنامه را تماشا می‌کنند تا هم فرزندان شان آموزش ببینند و هم خودشان سرگرم شوند.

این در حالی‌ست که قبل از این جودی وایتاکر، ستاره سریال هوو، دیوید آتنبوروگ، مجری تلویزیونی و دانی دیر بازیگر مطرح انگلیس نیز در این برنامه همکاری داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала