Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدن بازی‌های مسی باعث پیشرفت صلاح شد

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال مصر اعلام کرده توصیه او به مهاجم هموطنش به خاطر الگو گرفتن از مسی و مشاهده با دقت بازی‌های او باعث شده تا صلاح پیشرفت کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، باب بردلی سرمربی امریکایی از سال 2011 تا 2013 سرمربی تیم ملی مصر بود. محمد صلاح در آن زمان با سن کمش به تیم ملی دعوت می‌شد اما هنوز تجربه بازی در رم و لیورپول را نداشت و به بازیکن بزرگی تبدیل نشده بود.

Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
اشک‌های صلاح که کاپیتان رئال سبب ریختن آن شد+ویدیو

بردلی در گفتگویی در این باره بیان داشت:«از زمانی که من تیم ملی مصر را ترک کردم، صلاح پیشرفت فراوانی داشته است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای‌ است. در آن زمان به او گفتم تا با دقت بازی مسی را نگاه کند تا بتواند پیشرفت کند. صلاح هم توصیه من را گوش کرد. در آن زمان سعی کردم پست او را تغییر دهم و مهاجمی باشد که در عمق بازی می‌کند زیرا سرعت فوق‌العاده‌ای دارد. صلاح حالا یکی از بهترین بازیکنان دنیا است.»

مهاجم 27 ساله حال حاضر لیورپول فوتبال خود را در سال 2010 از ال مکاولون شهر قاهره آغاز کرد. او سابقه حضور در بازی، چلسی و فیورنتینا را دارد اما در رم چهره شد تا لیورپول او را بخرد و دوران پرافتخارش زیر نظر یورگن کلوپ آغاز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала