پاسخ زاخارووا به ادعاهای مربوط به دخالت روسیه در ناآرامی آمریکا

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ زاخارووا به ادعاهای مربوط به دخالت روسیه در ناآرامی آمریکا
 پاسخ زاخارووا به ادعاهای مربوط به دخالت روسیه در ناآرامی آمریکا    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به ادعاهای مربوط به دخالت روسیه در ناآرامی ایالات متحده پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با روزنامه كومسومولسایا پراودا، گزارش های مربوط به دخالت روسیه در ناآرامی ها در آمریكا را افسانه خواند.

وی گفت: "همانطور كه ​​بعضي از نمايندگان حزب دموكرات آمريكا اعلام كردند ،" روس‌ها كرملين و روسيه در پشت اعتراضات در آمريكا هستند "به این معنا است که به مردم خود احترام ندارند و یا هم  آنچه اتفاق مي افتد درک نمی کنند."

در عین حال ، این دیپلمات خاطرنشان كرد ، سیاستمداران روسی بارها از همكاران آمریکایی خود خواسته اند كه قبل از "سخنرانی در باره دیگران" ، به امور داخلی خود بپردازند.

پاسخ زاخارووا به سخنان وزارت امور خارجه امریکا درباره نقش روسیه در خاورمیانه  - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ زاخارووا به سخنان معاون وزارت امور خارجه امریکا درباره نقش روسیه در خاورمیانه

زاخاروا در فرجام گفت: "این مسكو بود كه سالها در مورد مشكلات پنهان شده توسط مقامات رسمی آمریكا، به ویژه در زمینه حقوق بشر ، نژادپرستی ، در ایالات متحده صحبت می‌كرد."

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، امریکا اکنون با عواقب همان کارکردهای رو به رو است، که در دیگر نقاط دنیا دنبال می‌کرد؛ کارکردهای از قبیل بی ثبات کردن اوضاع و بازی و سوء استفاده از اختلافات درونی دیگر کشورها. زاخارووا خاطرنشان شد، که میزان مسائل و مشکلات درونی امریکا، از جمله تبعیض نژادپرستی، به قدری زیاد است که به هیچ وجه قابل پنهان کردن نیست، با این وجود واشنگتن به دنبال منحرف کردن اذهان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала