Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت مدافع با تجربه رئال در آستانۀ آغاز مجدد لالیگا

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناچو فرناندز مدافع اسپانیایی رئال مادرید، به دلیل مصدومیت عضلانی، احتمال دارد که 11 هفته پایانی فصل لالیگا را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگا قرار است هفته آینده از سرگرفته شود و تمرینات تیم‌ها برای آغاز مجدد رقابت‌ها به صورت فشرده جریان دارد.

رئال مادرید که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود، به شدت تلاش دارد تا بازیکنانش برای ادامه رقابت‌ها آماده باشند و از همه مهره‌هایش برای رسیدن به عنوان قهرمانی لالیگا در 11 بازی باقی مانده علیه رقبأ استفاده خواهد کرد.

این باشگاه اما یکی از بازیکنان معتصب و خوب خودش را به دلیل مصدومیت از دست داد و دقایق قبل به صورت رسمی مصدومیت عضلانی ناچو فرناندز مدافع توانمند خودش را تایید کرد.

به اساس گزارش آ.اس، زمان دقیق دوری این بازیکن هنوز مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که او در حدود 3-4 هفته از میادین دور باشد و احتمال دارد که رئال بیشتر بازی‌های خود را در این مدت انجام دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid C.F. (@realmadrid) on

در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن ناچو در 3 بازی پایانی ممکن به میادین بازگردد که زیدان مطمئناً روی او ریسک نخواهد کرد و در چنین حالتی فصل برای مدافع اسپانیایی به پایان خواهد رسید.

این در حالی‌ست که ناچو در این فصل چندین بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است و برعکس فصل گذشته که هیچ مصدومیتی را تجربه نکرده بود، این فصل برای او فصل مصدومیت بوده است.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала