Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد طُعمه‌های کلوپ را شکار می‌کند

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران چلسی پس از اقدام برای جذب تیمو ورنرمهاجم آلمانی و مورد نظر کلوپ، تلاش دارند و تا کالیدو کولیبالی، دیگر ستاره مورد نظر او را نیز جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی با وجود ممنوع بودن از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالات، با فرانک لمپارد در فصل جاری نتایج درخشانی کسب کرده است و این مربی انگلیسی در نظر دارد تا با جذب بازیکنان توانا به قهرمانی در اروپا و انگلیس برسد.

Timo Werner, Gary Medel - اسپوتنیک افغانستان
ورنر بخاصر لمپارد به پپ نه گفت

این باشگاه تا این‌جای کار حکیم زیاش را با 60 میلیون یورو از آژاکس به خدمت گرفته است و قرار است به زودی کار انتقال تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیگ که مورد توجه تیم‌های لیگ برتری به خصوص لیورپول است، را نهایی کند.

مدیران چلسی در ادامه تلاش خواهند کرد تا کالیدو کولیبالی دیگر بازیکن مورد نظر کلوپ و لیورپول را نیز برای تقویت خط دفاعی جذب کنند و ستاره‌های مورد نظر سرمربی سرخ‌ها را به استمفوردبریج بیاورند.

فرانک لبوف بازیکن سابق چلسی نیز از این راه‌کار حمایت می‌کند وخواهان پیوستن کولیبالی به چلسی است و به او توصیه می‌کند تا به جای پیوستن به یونایتد، پی‌اس‌جی و لیورپول راهی تیم سابق او شود.

او به ESPN در این مورد گفت:" من بنا بر دلایل زیادی از او می‌خواهم که به منچستریونایتد نرود. لیورپول فن‌دایک و دیگر مدافعان خوب دارد واین می تواند فوق العاده باشد. پاریسن جرمن، مارکینوش و دو مدافع عالی دیگر دارد و کالیدو جایی در ترکیب پیدا نخواهد کرد. فکر می کنم چلسی به بازیکنی مثل او نیاز خواهد داشت. من نمی دانم کولیبالی علاقه‌مند است یا خیر، اما چلسی اگر دو مدافع خیلی خوب مرکزی هم اگر داشته باشد، فکر می‌کنم باز هم به کولیبالی نیاز خواهد داشت زیرا او سطح دیگری دارد".

این در حالی‌ست که کالیدو تا هنوز تصمیم نگرفته است که به چه باشگاهی برود و پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های بزرگ اروپا دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала