Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساخت و ساز در برنابئوی جدید با شتاب پیش می‌رود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارهای بازسازی وزرشگاه سانتیاگوبرنابئوی جدید در شهر مادرید با شتاب دنبال می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال بازسازی است و کار روی آن به شدت جریان دارد.

سایتی که با عنوان "ورزشگاه برنابئوی جدید" نشرات می‌دهد تصاویر جدیدی از این ورزشگاه را منتشر کرده که در آن دیده می‌شود که در حال کار روی زمین آن هستند.

در لایه زیرین در ضلع غربی رو به روی پازئو دو لای کاستیا می‌بینید که چیزی از آن باقی نمانده است و چند هفته پیش همه صندلی‌ها نیز از آن منطقه برداشته شد.

اینکه این منطقه از کل غرفه‌ها بیشترین تأثیر را می‌گذارد به توضیح نیاز دارد. لازم است یک کار بسیار مهم انجام شود، غاری با عمق حدود 30 متر که در آن چمن‌ها در هنگام استفاده از ورزشگاه برای بازی‌ها قرار خواهد گرفت ایجاد شده است.

همانطور که قبلاً مارکا  گزارش کرده، مادرید از این واقعیت استفاده خواهد کرد که هیچ بازی در برنابئو بگزار نخواهد شد. زیرا در ورزشگاه چمن جمع شونده مار گزاری می‌شود و سیستم ریلی حذف خواهد شد تا در نوعی چمن با بهترین شرایط نور و رطوبت بماند و در شرایط کاملی نگهداری شود.

مادرید می خواهد حدود 300 روز در سال از برنابئوی جدید استفاده کند. مفهوم استادیوم فقط برای مسابقات فوتبال نخواهد بود. اگر در روزهای بازی، تمام راحتی‌ها با یک سقف جمع شونده و یک سرویس فن‌اوری کاملاً خلاقانه برای مشترکین وجود داشته باشد که به آنها امکان تعامل با یکدیگر و بازیکنان تیم اول را می‌دهد، در طول هفته با توجه به این اتفاق این باشگاه میزبان بسیاری از رویدادها خواهد بود. فضای زمین بازی می‌تواند برای کنسرت یا حتی ورزش‌های دیگر استفاده شود.

با بهره گیری از اینکه یازده بازی باقی‌مانده فصل در آلفردو دی استیفانو انجام خواهد شد، پیشرفت در این پروژه مهم است زیرا ردیف پایین که بالای غار خواهد بود برای مشترکانی که محلی در آن منطقه دارند استفاده نشده و بسیار پیچیده خواهد بود اگر برنابئو فصل آینده بدون داشتن آن قسمت از کنار، درها را به روی مردم باز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала