Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال برای فتح لالیگا به هازارد نیاز دارد

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان رئال مادرید به ستایش از ستاره بلجیمی تیمش پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، تیبو  کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید به تمجید از ادن هازارد ستاره بلجیمی هم‌تیمی‌اش می‌گوید رئال برای نبرد قهرمانی با بارسلونا به هازارد آماده نیاز دارد.

Soccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard  - اسپوتنیک افغانستان
اسطوره چلسی: هازارد در تمرینات عذاب می‌کشید
کورتوا در مورد ستاره هموطنش گفت:«حال هازارد کاملا خوب شده. ضرباهنگی که او دارد فوق‌العاده است ولی باید قدم به قدم به جلو حرکت کنیم. نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که او بدون حضور در شرایط مسابقه در اوج باشد. من معتقدم او آماده است. ما برای مبارزه برای فتح جام قهرمانی به او نیاز داریم.»

هازارد از زمانی که با قراردادی 100 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوسته با مشکلات متعدد مصدومیت و کمبود آمادگی جسمانی روبرو بوده و تا این لحظه تنها 15 بازی برای سفیدپوشان مادرید انجام داده. پیش از تعلیق لالیگا به دلیل بحران کرونا هازارد با شکستگی استخوان قوزک پا مواجه شد ولی با استفاده از این تعلیق حدودا سه ماهه حالا بار دیگر برای بازگشت به میادین آماده شده است.

رئال مادرید تا انتهای فصل و برای انجام 6 بازی خانگی فصل 2019-2020 به دلیل تعمیرات ورزشگاه سانتیاگو، در ورزشگاه دی استفانو بازی خواهد کرد.

کورتوا در این خصوص نیز گفت:«عجیب است اگر بگوییم که ضعیف تر  از بارسلونا هستیم آن هم در حالی که قبل از قرنطینه  شکستشان دادیم. بازی در جایی که به نام فردی اسطوره اسم گذاری شده، باعث افتخار است. دی استفانو بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است و برای این تاریخ بسیار عالی است که ما بتوانیم در این استادیوم قهرمان لالیگا شویم.»

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала