Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکتیچ اصرار بر ماندن دارد

© AP Photoایوان راکیتیچ_ بازیکن بارسا
ایوان راکیتیچ_ بازیکن بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایوان راکیتیچ بازیکن کروات بارسلونا تایید کرد که فصل آینده در این باشگاه حضور خواهد داشت و تصمیم به جدایی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا با اصرار بر ماندن فصل آینده در بارسلونا تلاش دارد تا شایعات را درباره آینده‌اش از بین ببرد اما او از کمتر بازی کردن در این تیم در فصل 2019-20 ناراحتی‌اش را پیش از این نشان داده است.

راکیتیچ به نشریه کروات Tportal گفت: "من 10 یا 15 روز پیش با این باشگاه صحبت کردم و نتیجه این است که من هیچ چیز برای صحبت کردن ندارم زیرا من تا تابستان 2021 قرارداد دارم. با بارسلونا هویتی است که می‌خواهم در آن حضور داشته باشم و با آن بازی کنم."

او افزود: "علاوه بر این همسر من و دخترانم در بارسلون خوش هستند. هیچ دلیلی برای فکر کردن در مورد چیزهای دیگر وجود ندارد. من خوب تمرین می‌کنم و مطمئن هستم که ایوان (راکییتیچ) دیگر در بارسلونا خواهد بود."

این بازیکن باتجربه می‌گوید که اگرچه طی یک سال گذشته در حاشیه عمل‌کرد سختی کشیده اما او برای سرمربی کیکه ستین که درجنوری جایگزین ارنستو والورده در صندلی داغ نیوکمپ شد، هنوز چیزی جز "احترام" ندارد.

راکیتیچ در ادامه اضافه نمود: "وقتی بازی نمی‌کنید خوب نیست به خصوص وقتی که شما دلیل آن را نمی‌فهمید و آنها دلایل را توضیح نمی‌دهند. اما من به تصمیمات مربی احترام می‌گذارم. من در یک تیم ورزشی هستم نه فردی."

در حالی‌که لالیگا هفته آینده بر می‌گردد و بارسا اولین بازی خود را برابر مایورکا انجام خواهد داد می‌گوید: "مهمترین چیز برای من لحظه کنونی است و این بدان معنی است که هفته آینده مسابقات را شروع می‌کنیم. باید برای آن نیز آماده باشیم. با سال‌هایی که سپری کردم فکر می‌کنم ثابت کرده‌ام که فوتبال برای من از همه مهم‌تر است. من فقط می‌خواهم خوشحال باشم و لذت ببرم. این بدان معنی است که با بارسلونا قهرمانی‌های بیشتر کسب می‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала