Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد می‌تواند به لیگ قهرمانان صعود کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پاول اسکولز
پاول اسکولز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پُل اسکولز ستاره پیشین خط میانی منچستر یونایتد نسبت به آینده فصل برای این تیم خوش‌بین است.

به گزارش اسپوتنیک،  پل اسکولز با نگاهی به برنامه مسابقات منچستریونایتد انتظار دارد این تیم فصل را در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس به پایان رساند. 

به نقل از وب‌سایت گل، منچستریونایتد در حال حاضر سه امتیاز نسبت به چلسی کمتر دارد و به همین جهت در رده پنجم لیگ برتر قرار گرفته است. آن ها قبل از تعطیلی فوتبال با ثبت 11 مسابقه بدون شکست، به مقاطع پایانی لیگ اروپا و جام حذفی هم راه پیدا کرده بودند. اسکولز امیدوار است منچستریونایتد با بازگشت پل پوگبا و مارکوس رشفورد بتواند فصل را قدرتمندانه به پایان برساند. 

اسکولز در پاسخ به این که آیا از شانس منچستریونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس مطمئن است، گفت:

 "بله، هستم. به نظرم اگر این وقفه پیش نمی آمد، ما قطعا به آن می رسیدیم. اما الان فرم تیم مشخص نیست. فکر می کنم اوضاع خوب باشد. حالا بازیکنان بزرگی مثل پوگبا و رشفورد هم به تیم برگشته اند. اگر آن ها در فرم خوبی برگردند، به نظرم تیم شانس بالایی خواهد داشت. رسیدن به فینال جام حذفی هم خوب خواهد بود، اگرچه فینال بدون تماشاگر عجیب به نظر می رسد اما باز هم یک جام است و همه دوست دارند آن را فتح کنند. باید ببینیم چه می شود ولی به نظرم شانس بالایی دارند. چقدر از چلسی عقب هستیم، سه امتیاز؟ برنامه مسابقات ما خیلی خوب است. امیدوارم با همان فرم قبلی به مسابقات ادامه بدهیم و در پایان فصل بتوانیم جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را کسب کنیم. "

منچستریونایتد در بازگشت به فوتبال با تاتنهام و شفیلد یونایتدی رو به رو خواهد شد که آن ها هم برای رسیدن به مسابقات اروپایی تلاش می کنند. شیاطین سرخ سپس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف نوریچ خواهند رفت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала