Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گویسون پارک میزبان دربی هیجان انگیز مرسی‌ ساید

© AP Photo / Peter Byrne/PAدربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018
دربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که رای زنی‌ها در مورد برگزاری دربی مرسی‌ساید بین دو تیم اورتون و لیورپول در یکی از ورزشگاه‌های دو طرف جریان دارد اما گفته می‌شود که این بازی در گودیسون پارک انجام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تا کنون در مورد مکان برگزاری دیدار لیورپول و اورتون صحبت‌ها جریان دارد اما به تازگی جو اندرسون شهردار لیورپول گفته که دربی مرسی ساید این ماه باید در گودیسون پارک انجام شود تا یک مکان بی‌طرف.

دو تیم ساعت 7 عصر روز یکشنبه 21جون پس از سرگیری بازی‌های لیگ برتری اولین دیدار شان را برگزار خواهند کرد. اگر منچسترسیتی در چهارشنبه قبلی به آرسنال ببازد لیورپول به طور بالقوه می‌تواند عنوان قهرمانی را در برابر رقیب هم‌شهری‌اش کسب نماید.

احتمال تجمع هواداران در خارج از ورزشگاه گودیسون پارک برخلاف قوانین در نظر گرفتن فاصله اجتماعی سبب شده تا برای برگزاری دربی در زمین بی طرف پیشنهاداتی داده شود.

این بازی در لیست دیدارهای "پرخطر" بود که ماه گذشته توسط فرماندهان پولیس تهیه شده بود و جو اندرسون شهردار لیورپول گفته که شروع مجدد این فصل دشوار باشد زیرا هواداران از تجمع منصرف نخواهند شد.

با این حال جو اندرسون اکنون باورمند است که این مسابقه با خیال راحت می‌تواند در گودیسون پارک برگزار شود.

وی به نشریه اتلتیک گفت: "ما در جایگاه بهتری نسبت به چهار هفته قبل قرار داریم و ما توانسته‌ایم دلیل این مسئله را بدانیم كه كسی آنجا تجمع نمی‌كند.

جو اندرسون گفت: "ما از آن زمان فُرصت گفتگو با هواداران را داشتیم و باشگاه‌ها وظیفه خود را انجام داده‌اند و این پیام را به آنان رساندند که تجمع نکنند. هر دو باشگاه و [مربی لیورپول] یورگن کلوپ این موضوع را روشن کرده است."

اندرسون در ادامه تصریح کرد: "من نسبت به بازی‌هایی که در زمین خانگی باشگاه‌های ما انجام می‌شود هیچ اعتراضی ندارم."

این در حالیست که لیورپول که با 25 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول منچسترسیتی هنوز هم بازی خانگی مقابل کریستال پالاس، استون ویلا و برنلی را در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала