Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری: خداحافظی مک‌گرگور از مبارزات آزاد + عکس

© REUTERS / Mark J. RebilasКонор Макгрегор перед боем с Дональдом Серроне на UFC 246 в штате Невада, США
Конор Макгрегор перед боем с Дональдом Серроне на UFC 246 в штате Невада, США - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانور مک‌گرگور مبارز مشهور و ایرلندی به طور غیر منتظره اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کانر آنتونی مک‌گرگور متولد ۱۴ جولای ۱۹۸۸ در دوبلین مبارز ترکیبی و بوکسور اهل ایرلند، اولین مبارزی است که همزمان در دو وزن مختلف مسابقات یواف‌سی به قهرمانی رسیده وی یکی از بهترین مبارزان هنرهای رزمی ترکیبی در تمام ادوار به‌شمار می‌رود.

مک‌گرگور مبارزه ترکیبی حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۸ شروع کرد و در سال ۲۰۱۲ قهرمان دو وزن مختلف سازمان Cage Warriors شد و به مسابقات یواف‌سی راه یافت. او در سال ۲۰۱۵ توانست در مبارزه برای کمربند قهرمانی پَر وزن، ژوزه آلدو، قهرمان شکست‌ناپذیر یواف‌سی را در ۱۳ ثانیه شکست بدهد و به قهرمانی جهان دست یابد. این رکورد مک‌گرگور سریع‌ترین ناک‌اوت بر سر کمربند قهرمانی در تاریخ مسابقات یواف‌سی است.

A post shared by The Replay | Sports Highlights (@thereplay__) on

او در مبارزهٔ بعدی خود در سال ۲۰۱۶ که برای کسب قهرمانی سبک‌وزن بود، ادی آلوارز آمریکایی را ناک‌اوت کرد و به کمربند قهرمانی این وزن نیز دست یافت. مبارزهٔ او با حبیب نورماگومدوف پُربیننده‌ترین مبارزه در تاریخ مبارزات ترکیبی است، مک‌گرگور که به مدت دو سال از مبارزات یواف‌سی دور بود، سرانجام در راند چهارم با حالت سابمیشن تسلیم شد و مسابقه را واگذار کرد.

مک گرگور در سال ۲۰۱۹ مقابل رسانه‌ها، به‌طور رسمی از سازمان یواف‌سی که برگزارکننده بالاترین سطح قهرمانی مسابقات ترکیبی است، اعلام کناره‌گیری کرد اما در سال ۲۰۲۰ (دو سال دوری از مسابقات) با رودررویی و ناک‌اوت دونالد سرونی مبارزِ سطح بالای یواف‌سی در کمتر ۴۰ ثانیه، به مسابقات ترکیبی حرفه‌ای بازگشت.

در همین حال این ستاره بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی(MMA)، به شکلی غیرمنتظره بازنشستگی خود را اعلام کرد و گفت دیگر در رینگ هشت‌ضعلی به میدان نخواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала