Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: یک دقیقه سکوت برای قربانیان کوید19 در لالیگا

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لالیگا با از سر گیری بازی‌ها در آغاز دیدارهای نخست یک دقیقه سکوت را در نظر خواهند گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا (RFEF) و لالیگا لحظات قبل رسما تأیید کرد که فوتبال این کشور قبل از هر بازی باقی‌مانده در فصل 2019-20 به خاطر قربانیان کرونا ویروس یک دقیقه سکوت خواهد داشت.

بعد از سه ماه وقفه قرار است فوتبال اسپانیا از هفته آینده دوباره آغاز شود، در حالی‌که این بازی‌ها آخر هفته جاری با دربی خانگی سویا در برابر رئال بتیس از سر گرفته خواهد شد.

تیم بارسا روز شنبه با رئال مایورکا روبرو می‌شود و تیم رئال مادرید قرار است در ورزشگاه آلفردو د استفانو از ایبار میزبانی کند.

در بیانیه مشترک آمده: "RFEF و لالیگا اعلام می‌کنند که پس از بازگشت فوتبال در کلیه مسابقات حرفه‌ای و غیرحرفه ای یک دقیقه سکوت به یاد کسانی که به علت کوید 19 درگذشتند، برگزار می‌شود و هر دو سازمان به توافق رسیده‌اند كه در این فصل ادای احترام بگذارند به همه كسانی كه ما را به دلیل بیماری همه گیر و همچنین خانواده هایشان ترك كرده اند."

در ادامه بیانیه آمده: "از همین چهارشنبه در از سرگیری لیگ دسته یک با بازی رایو وایکانو - آلباسته مانند سایر مسابقات لالیگا سانتاندر و لالیگا اسمارت بانک و همچنین در بازی‌های پلی آف برای ارتقاء به لالیگا سانتاندر و سگوندا ب، فوتبال با 60 ثانیه سوگواری فوتی‌ها آغاز می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала