Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی – بارسلونا؛ تمدید قرارداد در این ماه !

© Photo / FC B / FC Bجادوی لیونل مسی؛ شب تاریخی آقای شماره 10
جادوی لیونل مسی؛ شب تاریخی آقای شماره 10  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرجنتینی مذاکرات برای تمدید قراردادش با بارسلونا را در همین ماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدت ها موضوع تمدید قرارداد لئو مسی در رسانه ها منتشر میشود.

این موضوع به حدی داغ شد که در طی ماه های گذشته حتی صحبت هایی در خصوص رفتن مسی از بارسا هم شنیده شد، مخصوصا زمانی که مشخص شد در قرارداد او بندی وجود دارد که وی میتواند در همین تابستان و پس از ماه جون به صورت آزادانه بارسا را ترک و به تیم دیگری بپویندد.

اما مسی خیال هواداران بارسا را راحت کرد و اعلام کرد نمیخواهد از این بند استفاده کند. این بدین معنی است که مسی کماکان قصد ترک بارسا را ندارد و میخواهد به فوتبالیش در نیوکمپ ادامه دهد.

اکنون رادیوی کاتالونیایی کوپه مدعی شده که در اول هفته آینده مذاکرات باشگاه با مسی برای تمدید قرارداد جدید آغاز خواهد شد. بارتومئو میخواهد قرارداد کاپیتان تیمش را تا تابستان 2021 تمدید کند.

مسی که همیشه از تمایل خود برای ماندن در بارسا تا پایان دوران فوتبالی اش صحبت کرده است، اولین قراردادش با بارسا را در سال 2005 به ثبت رساند و از آن زمان تاکنون هشت بار قراردادش را با این تیم تمدید کرده است.

پر افتخارترین فوتبالیست دنیا از لحاظ جوائز فردی، در 16 سال حضورش در این تیم 10 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی اروپا را در کارنامه اش دارد و در کل 34 جام مختلف با بارسا به دست آورده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала