Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی با ورنر به توافق رسید

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی قرارداد 200.000 پوندی در هفته را به تیمو ورنر پیشنهاد داده و دو طرف در مورد آن با هم توافق کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، بند آزادی تیمو ورنر بازیکن آلمانی آربی لایپزیگ 55 میلیون یورو (49.4 میلیون پوند) که در 15 جون یعنی درست 11 روز بعد منقضی می‌شود و چلسی برای خرید این بازیکن به طور اصولی توافق کرده است.

این مُهاجم ملی پوش پیشنهاد قرارداد 5 ساله را با ارزش 200.000 پوند در هفته دریافت کرده در حالی‌که وی همچنین مورد توجه لیورپول و منچستر یونایتد نیز قرار دارد.

او پیش از این علناً علاقه خود را برای پیوستن به لیورپول اعلام کرده بود اما آنها مایل به پرداخت بند آزادی وی در شرایط فعلی نیستند و همین امر سبب شد تا چلسی پا پیش بگذارد و این بازیکن 24 ساله هم خوشحال است که برای تیم فرانک لمپارد بازی کند.

اولویت او همیشه حضور در باشگاهی است که به طور مداوم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

ونر در اول جولای با حکیم زییش که با 33 میلیون پوند از آژاکس به این تیم پیوسته، یکجا خواهد شد زیرا سرمربی باشگاه لندنی بعد از پایان ممنوعیت نقل و انتقالات توسط فیفا در دسامبر سال گذشته، می‌خواهد در تابستان امسال تیمش را به شکل اساسی تقویت نماید.

سال گذشته چلسی نتوانست بازیکنان مدنظرش را بخرد و تصمیم گرفت در جنوری هیچ گونه تملکاتی در این زمینه کسب نکند و در عوض این روزها روی اهداف اصلی خود تمرکز می‌کند.

این باشگاه همچنین علاقه مند است یک دفاع چپ جدید را وارد نماید که بن چیلول از لسترسیتی هدف شماره یک آنها به حساب می‌رود.

 

فراموش نباید کرد که نام تیمو ورنر مدت‌هاست با لیورپول پیوند خورده اما آنها تنها باشگاه لیگ برتری نبودند که گفته می‌شد وی را تحت نظر دارد.

این بازیکن 24 ساله جای تعجب نگذاشته زیرا طی 4 سال گذشته با آربی‌لایپزیش خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان جوان بوندس لیگا معرفی کرده است.

وی گفت: "این فصل بهترین گلزن او بوده و 31 گل در 40 بازی تاکنون به ثمر رسانده است. در 154 بازی کلی برایRB  لایپزیش 92 بار به پیروزی رسیده است. گفتنی است که این ستاره برای تیم ملی آلمان نیز در 29 بازی موفق به ثبت 11 گل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала