دیدگاه بیل گیتس درباره جاسازی میکروچیپ در بدن انسان

© AP Photo / Nati Harnikدیدگاه بیل گیتس درباره جاسازی میکروچیپ در بدن انسان
دیدگاه بیل گیتس درباره جاسازی میکروچیپ در بدن انسان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیانگذار شرکت مایکروسافت طرح جا سازی میکروچیپ (تراشه) را در بدن انسان احمقانه خواند.
تمویل آزمایش واکسن انسانی کرونا توسط بیل گیتس  - اسپوتنیک افغانستان
تمویل آزمایش واکسن انسانی کرونا توسط بیل گیتس

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Business Insider، از زمان گسترش بیماری همه گیر ناشی از نوع جدید ویروس کرونا، شبکه های اجتماعی و رسانه های انترنتی آنلاین شایعاتی مبنی بر دست داشتن بنیاد بیل و ملیندا گیتس در بیماری همه گیر کووید ـ 19 منتشر کرده و می گویند، که گویا آنها به دنبال استفاده از واکسن برای جاسازی میکروچیپ در بدن انسان ها و نظارت بر زندگی آنها در سطح جهانی هستند.

بیل گیتس کارآفرین امریکایی و بنیانگذار شرکت مایکروسافت اعلام کرد، که طرح های توطئه پیرامون دخالت وی در طرح جا سازی میکروچیپ (تراشه) در بدن مردم آنقدر احمقانه است، که نمی ارزد برای رد کردن آن تلاش کنم.

گیتس در دیدار با خبرنگاران گفت: "من هرگز با میکروچیپ ها سروکار نداشته ام. این ادعا  آنقدر احمقانه و وحشیانه است که نمی ارزد برای رد کردن آن تلاش کنم".

بنیاد بیل و ملیندا گیتس دومین کمک رسان بزرگ به سازمان بهداشت جهانی است، که در سال های 2018-2019 میلادی  9.76٪ بودجه این سازمان را تأمین کرده است. این بنیاد هزینه پژوهش در زمینه تولید داروها و واکسن ها را تأمین می کند.

براساس آخرین داده های سازمان بهداشت جهانی، شمار بیماران شناسایی شده به کووید ـ 19در سرتاسر جهان از 6.4 میلیون نفر فراتر رفته است و  بیش از 380 هزار نفر از دچار شدگان جان باخته اند.

بیشترین بیماران شناسایی شده در امریکا (3،022،824 نفر) است.

یادآوری می کنیم، که سازمان جهانی بهداشت روز 11 ماه مارچ گسترش ویروس جدید کرونا را «همه‌گیر» اعلام کرد. کرونا ویروس در اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گسترش  پیدا کرد. نخست مقام های چین از گسترش نوعی از سینه بغل با منشا ناشناخته خبر دادند اما  دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند، که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید از نوع کرونا است. اکنون با گذشت چند ماه، میزان گسترش این ویروس در چین کاهش یافته اما این بیماری هولناک به کشورهای دیگر رخنه کرده است. تا اکنون در روسیه به بیش از 400 هزار نفر به این بیمار دچار شده است. در افغانستان تا اکنون بیش از 16 هزار به این بیماری دچار شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала