Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیکلاس: "آرسنال مشکل تصمیم گیری دارد"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چارلی نیکلاس مهاجم سابق آرسنال سیاست گذاری در تصمیم گیری این باشگاه را انتقال کرده و تصمیم جدایی اوبامیانگ را درست می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس مهاجم سابق باشگاه آرسنال در مصاحبه جدیدش به انتقال از سران باشگاه لندنی پرداخت.

چارلی نیکلاس می‌گوید: پیر امریک اوبامیانگ آخرین ستاره‌ای است که می‌تواند از آرسنال دور شود زیرا این باشگاه برای کسب عناوین مهم رقابت نمی‌کند و "مشکل تصمیم گیری در سیاست" دارد.

شایعاتی مطرح است که مهاجم پرکار گابُنی به زودی می‌تواند با نزدیک شدن به 12 ماه پایانی قرارداد فعلی‌اش، از ورزشگاه امارات جدا شود. باشگاه‌های مختلفی شرایط او را دنبال می‌کنند و این بازیکن که تا چند روز دیگر جشن سی‌ویکمین سال تولدش را خواهد گرفت می‌خواهد چالش جدید را تجربه نماید.

چارلی نیکلاس بار دیگر اعتقاد دارد که آرسنال باید مسوت اوزیل و شکودران مصطفی را بفروشد و می‌گوید که دومی برای بازی با توپچی‌ها " به درد" نمی‌خورد.

آرسنال عادت کرده که شاهد استعدادهای برتر در بازار باشد و اشتباهاتی که در سطح بالای آن وجود دارد باعث می‌شود تعداد زیادی از مجریان اثبات شده جدا شوند زیرا در این صورت پوشش مشکوک در بازار نقل و انتقالات بدست می‌آید.

نیکلاس مُهاجم پیشکسوت توپچی‌ها به اسکای اسپورتس گفت: "سال‌های سال‌ که زیر نظر آرسن ونگر کار کردیم [پاتریک] وییرا را فروختیم، ما [تیری] هانری را فروختیم، بیشتر بازیکنان بزرگ خود را فروختیم."

وی افزود: "ما همیشه درست این کار را نمی‌کردیم بلکه با امثال سسک فابرگاس که یک استعداد شگفت انگیز بود پیش رفتیم در حالی‌که آن‌ها جوان‌تر بودند و همیشه تهدید می‌کردند که آنها را از دست بدهند و مزایای شان را نگیرند. من می‌توانم از مثال نه فقط فابرگاس، بلکه [آرون] رمزی استفاده کنم. ما همه کارهای سخت را با رمزی انجام می‌دهیم سپس به او اجازه می‌دهیم که قراردادش به پایان برسد و در سن 28 سالگی برای هیچ کاری ناپدید می‌شود."

نیکلاس ادامه داد: "مدت طولانی است که در سطح عالی مشکلی داریم. به جرات می‌گویم تا آنجا که دیوید دین دیگر حضور ندارد. شما در شناسایی بازیکنان مشکل دارید پس از آن ما پرداخت 30-40 میلیون برای شکودران مصطفی، مدافعانی را بدون هیچ احترامی به آنها قرارداد شان را قطع کرده‌ایم."

وی گفت: "آنها اشتباه خرید کرده‌اند و بازیکنان سپس می‌دانند که هیچ تهدیدی برای پیروزی در لیگ برتر نیستند، آنها از لیگ قهرمانان خارج هستند بنابراین سلسله مراتب همه اشتباه کرده‌اند. آنها به آنجا می‌آیند زیرا عاشق باشگاه هستند اما بعد از آن می‌فهمند که آنها هیچ جایزه‌ای را کسب نخواهند کرد."

نیکلاس می‌افزاید: اگر اوبامیانگ برود می‌خواهد به باشگاهی که می‌خواهد قهرمان شود برود. این همان کاری است که [رابین] فان پرسی انجام داد. آرسنال یک مشکل هویت پیدا نکرده بلکه آنها یک مشکل سیاست تصمیم گیری را دارند و باید آن را در انتها طبقه بندی کرد. آرسنال باید رئیس جدید خود را برای به دست آوردن کنترل این باشگاه مشخص کند، زیرا "چیپس كِسوویك" در حال بازنشستگی است در حالی كه هنوز مشخص است كه میكل آرتتا در بازار بعدی چه مقدار پشتیبان خواهد داشت زیرا او به دنبال ایجاد تشویق آمیز به سلطنت خود در شمال لندن است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала