Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو: در رئال مادرید شما فینال‌ها و عناوین را می‌برید

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid - Marcelo
Real Madrid - Marcelo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد حس برنده‌گی در فینال‌ها و کسب عناوین صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو ویرا دا سیلوا مدافع چپ باشگاه رئال مادرید در جدیدترین مصاحبه‌اش که تلویزیون رئال مادرید انجام داد می‌گوید که "شما در رئال مادرید فینال‌ها و عناوین را برنده می‌شوید" و بلانکوس هرگز حتی در هنگام لذت بردن از مسابقات تاریخی در زمان جمع آوری جوایز هرگز استراحت نمی‌کند.

مارسلو به تلویزیون رئال مادرید گفت: "مهمترین چیز این است که وقتی یک جایزه کسب می‌کنیم به فکر توقف و گذر زمان نیستیم. ما همیشه به پیروزی بیشتر فکر می‌کنیم حتی اگر سه بر یک پیروز شویم."

مارسلو در ادامه افزود: "وقتی من آمدم مادرید به من آموخت که تا آخر بجنگم. باید در فینال پیروز شوید. من در این مورد چیزهای زیادی با رئال مادرید آموخته‌ام."

مدافع 32 ساله ادامه داد: "وقتی فکر می‌کنیم همه چیز را پیروز شده‌ایم می‌خواهیم دوباره پیروز شویم. این روش تفکر ماست."

مو فرفری رئال که در طول 13 سال حضورش 21 عنوان قهرمانی را کسب کرده افزود: "رئال مادرید در فینال رشد می‌کند. ما یک ذهنیت برای این نوع مسابقه داریم و در پایان می‌بینید که دوست شما همه چیز می‌دهد و شما نیز باید آن را بدهید. مربی هم همین است. انگیزه باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید، در مسابقه رشد می‌کنید و وقتی فینال بازی می‌کنید باید آن را پیروز شوید."

در حال حاضر رئال در حال آماده شدن برای تعقیب افتخارات بیشتر در داخل و خارج از اسپانیا است که فوتبال در این کشور و در سرتاسر اروپا به خاطر کرونا ویروس متوقف شده بود اما به تازگی از سر گرفته می‌شود و مارسلو ادعا می‌کند تیم زیدان به زودی پیش می‌رود."

وی در مورد اختلاف دو امتیازی نسبت به رقیب دیرینه‌اش بارسلونا در جدول لیگا گفت: "ما در حال پیشرفت هستیم، بدون تمرین یا بازی فوتبال، بدون تماس با هم تیمی‌های‌مان سخت کار کرده‌ایم. ما 11 فینال پیش رو داریم و باید همه آنرا برنده شویم."

مدافع 32 ساله رئال در ادامه تصریح نمود: "ما برای یک جایزه بسیار مهم بازی می‌کنیم؛ ما سعی خواهیم کرد همه چیز را برنده شویم. ما هیجان زده هستیم که می‌توانیم دوباره تمرین کنیم و می‌دانیم که دوباره در لالیگا بازی خواهیم کرد."

این در حالیست که رئال‌مادرید اولین بازی خود پس از آغاز لالیگا را در مقابل ایبار از سر خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала