Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک پوگبا به پاریسی‌ها

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا تابستان امسال هدف پاری سن ژرمن است اما زین الدین زیدان هنوز هم قصد دارد این هافبک فرانسوی را به رئال مادرید منتقل کند.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در سال‌های اخیر درباره تمایلش برای پیگیری چالش‌های جدید به دور از اولدترافورد سخن گفته و با این که پنجره آینده فُرصتی دیگر برای قطع روابط با باشگاه لیگ برتری خواهد بود اما او منتظر پیشنهاد رئال مادرید است.

امروز در گزارشی اما نشریه Le10Sort فرانسه مدعی شد که این بازیکن 27 ساله گزینه‌های زیادی برای تابستان دارد از جمله قهرمانان فرانسه یکی از علاقمندان جدی اوست.

در این گزارش آمده که پوگبا مخالف پیوستن به پی‌اس‌جی نیست در حالی که باشگاه سابقش یوونتوس در تابستان نیز برای جذب او تلاش دارد هرچند رئال مادرید همچنان به عنوان یک  مقصد اصلی حساب می‌شود که ناشی از میل زیدان به همکاری با هموطن‌اش است.

این امر باعث شده زیدان در تلاش باشد تا با نماینده این بازیکن "مینو ریولا" ارتباط برقرار کند تا بتواند پتانسیل یک معامله را به دست آورد.

پیش از این گفته شده بود ، در حالی که زیدان هوادار او است سلسله مراتب رئال مادرید اما کمتر مشتاق بازیکنی است که به دلیل مصدومیت فقط هفت بازی لیگ برتر را در این فصل انجام داده است.

با وجود تداوم شایعات پیرامون پوگبا من‌یونایتد کمتر اعتقاد دارد که این تابستان بازیکن‌اش را از دست بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала