میلیادر های روسی پیش از 30 میلیارد دالر شان را از دست دادند

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر میلیاردرهای روسی بیش از 30 میلیارد دالر شان را از دست داد
میلیاردرهای روسی  بیش از 30 میلیارد دالر شان را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس ربته بندی میلیارد های بلومبرگ "BBI"، ثروتمندان روسی از شروع ما جنوری تا ماه می بیش از 31.48 میلیارد دالر شان را از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بیشتر این پول را مالکان شرکت نفت و گاز "وواتک"، لئونید میکلسون و گنادی تیمچنکو از سهام "وواتک" و "سیبور" از دست داده اند.

این شخاص براساس سهام شرکت های که میلیاردرها دالر در آن سهم دارند، محاسبه شده است. از نظر برخی این محاسبه براساس «درآمد قبل از بهره» محاسبه شده است. در مجموع 500 ثروتمند جهان در این فهرست شامل بودند که از این میدان 24 تن آنان شهروندان روسیه می‌باشند.

دختر میلیادر پس از خوردن ساندویچ، در داخل طیاره مُرد - اسپوتنیک افغانستان
دختر میلیادر پس از خوردن ساندویچ، در داخل طیاره مُرد

ولادیمیر پوتانین، یکی از مالکان اصلی "نوریلسک نیکل" از شروع سال تاکنون 317 میلیون دالر افزایش داشته است، او با 28.4 میلیارد دالر، شامل فهرست ثروتمندان بلومبرگ در جایگاه اول از کشور روسیه می‌باشد. جایگاه دوم را شرکت "نوواتک" لئونید میکلسون با کاهش 5.74 میلیارد دالر، با سرمایه 18.8 میلیارد دالر از آن خود کرده است.

جایگاه سوم را ولادیمیر لیسین مالک شرکت "نوولیپتسک استیل" شرکت فولاد روسیه با سرمایه 18.3 میلیارد دالر، جایگاه چهارم الکسی مرداشف مالک شرکت "سیورستال" شرکت فولاد روسیه با سرمایه 17.5 میلیارد دالر، جایگاه پنجم واگیت آلپرووف مالک شرکت "لوک اویل" با سرمایه 17.5 میلیارد دالر، جایگاه ششم را آلیشر عثمانوف مالک شرکت ‌های "میگافون" و "متالواینوست" شرکت استخراج معادن و فلزات روسی، جایگاه هفتم را رومن آبراموویچ مالک شرکت "اوراز"، جایگاه  هشتم را آندری ملنیچنكو، مالک شرکت "یوروخیم" گرفته است.

این فهرست میلیاردرها براساس محاسبه بلومبرگ "BBI" می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала