Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر باشگاه دورتموند: به قهرمانی بایرن شک نکنید!

© AP Photo / Matthias Schraderبایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به اختلاف 7 امتیازی بورسیا دورتموند با بایرن مونیخ صدرنشین، مدیر اجرایی دورتموند اعتراف می‌کند که باوریایی‌ها قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از «کیکر»، باوجود پیروزی پر گل دورتموند دردیدار شب گذشته برابر پادربورن، اختلاف 7 امتیازی این تیم با بایرن صدرنشین حفظ شد این درحالی است که تنها تا پایان بوندسلیگا 5 هفته دیگر باقی مانده است. مایکل زورک، مدیر اجرایی دورتموند پرچم تسلیم را بالا برد و اعتراف کرد که با این شرایط بایرن جام قهرمانی را بالای سر خواهد بود.

Bayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı - اسپوتنیک افغانستان
بایرن 5 – دوسلدورف 0؛ بی‌رحمی باواریایی‌ها در مسیر رسیدن به هشتمین قهرمانی پیاپی

زورک در صحبت با این نشریه آلمانی در این مورد بیان داشت:«کاملا روشن است که بایرن مونیخ بازهم جام قهرمانی را بالای سرخواهد برد و به همین خاطر ما نیاز به یک هدف جدید داریم. در حال حاضر هدف اصلی این است که صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کنیم. در جایگاه دوم قرار داریم و می خواهیم که این جایگاه را حفظ کنیم.»

مدیر اجرایی زنبورها در دامه صحبت‌هایش همچنان در این باره بیان  داشت:«متاسفانه در دیدار هفته گذشته برابر بایرن مونیخ یکی از بدترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم و به همین خاطر تن به شکست دادیم تا شانس برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی از بین رود.

باتوجه به این که فاوره نتوانست دورتموند را در فصل جاری به قهرمانی در بوندسلیگا برساند و تیم او از لیگ قهرمانان اروپا هم وداع زود هنگامی داشت، خبرهای زیادی درباره اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала