Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن به دنبال کسب سه‌گانه است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیامین پاوارد مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در گفت‌وگویی مدعی شد که تیم او به دنبال کسب سه‌گانه در فصل جاری است.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ پس از اخراج  نیکو کواچ و با روی کار آمدن هانسی فلیک، جان تازه گرفته است و بازی‌های بهتری نسبت به اوایل فصل به نمایش می‌گذارد.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
مدیر باشگاه دورتموند: به قهرمانی بایرن شک نکنید!

این تیم در حال حاضر صدرنشین جدول بوندسلیگا است و در رقابت‌های جام حذفی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته و از مدعیان اصلی لیگ قهرمانان اروپا نیز شمرده می‌شود.

بنیامین پاوارد، مدافع جوان و فرانسوی این تیم مدعی‌ست که تیمش برای کسب سه‌گانه تلاش خواهد کرد و شایسته برنده شدن تمام جام‌ها است.

پاوارد در این مورد به بین اسپرت فرانسه گفت:" ترکیب تیم ما بسیار خوب است. ما همه عالی کار می‌کنیم. هم در بوندس لیگا و هم در دیگر جام‌ها. باید همین گونه ادامه دهیم بایرن باید هر سال قهرمان شود. فتح لیگ قهرمانان رویای ماست و می‌‌خواهیم سه گانه به دست بیاوریم".
او در مورد حضور در ترکیب این تیم وتأثیر گذاری خودش گفت:" هدف خاصی ندارم. مشخص است دوست دارم تا جایی که می‌شود بازی کنم، در ترکیب اصلی باشم و برنده شویم. می‌خواهیم تاثیرگذار باشم. من قراردادی 5 ساله با بایرن مونیخ امضا کرده‌ام. بازی‌هایم را انجام می‌دهم، بهترین عملکرد را نشان می‌دهم و می‌خواهم همه‌چیز بهتر شود. می‌خواهم جام‌های زیادی برنده شوم. هنوز نمی‌دانم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد اما می‌دانم در فوتبال همه‌چیز سریع اتفاق می‌افتد. از خودم در حال حاضر سوالات زیادی نمی‌پرسم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала