Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توتواسپورت: فاتی را بدهید، پیانیچ را بگیرید

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع نزدیک به باشگاه یوونتوس فاش کرده است که این تیم ایتالیایی در ازای فروش پیانیچ به بارسلونا، خواهان جذب آنسو فاتی پدیده آینده دار بارسلونا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، توتواسپورت معتقد است که یوونتوس در حال حاضر آنسو فاتی بازیکن 17 ساله بارسلونا را هدف قرار داده زیرا میخواهد از این بازیکن به عنوان بخشی از انتقال پیانیچ به این تیم استفاده کند.

این در حالیست که آرتور دیگر بازیکن بارسا که مد نظر یووه بود، اعلام کرده قصد ترک بلوگرانا را ندارد.

فاتی جوانترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و جوانترین گلزن بارسلونا در هر رقابت هاست که تا کنون در 24 بازی برای این باشگاه پنج گل به ثمر رسانده است.

بر اساس گزارش ها آنسو فاتی جز بازیکنانی است که ستین اعلام کرده باشگاه میتواند آن را در لیست فروش قرار دهد، از سویی نیز بارسا نیز ترجیح میدهد این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار تیمی دیگر قرار دهد تا پس از کسب تجربه و پخته شدن دوباره بتواند از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

با این حال به نظر می رسد که بارسلونا در تابستان  پیش رو لاوتارو مارتینز از اینتر و میرالم پیانیچ از یووه را به دو هدف برتر خود تبدیل کرده و حاضر است برای به دس آوردن این دو بازیکن، بازیکنانی از تیمش را در اختیار این دو تیم ایتالیایی قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала