مرگ هم بو دارد

© Depositphotos.com / Photographee.euمرده خانه
مرده خانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاکنون دانشمندان بوی عمومی مرگ هر انسان را تشخیص نکرده اند، اما نظریات در این ارتباط وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، هر انسان بوی خود را دارد، ولی مرگ بوی دیگری دارد که هنوز نجاتدهندگان و کارشناسان طب عدلی تحلیل عمومی در این ارتباط ندارند.

تشخیص بوی مرگ از جمله بوهای غیر قابل ممکن نیست. بوهای که پس از مرگ از بدن ساطع میشود و در هر نوع موجود زنده است. بطور مثال مشخص شده است که در مراحل اول، بدن انسان تخریب شده شروع به ترشح پوترسین و کادورین می کند، که بیشتر به نام سم کادورور شناخته می شود. اما آله های حسگر همیشه این ماده را در نزدیکی بدن تشخیص نمی کنند.

قهوه - اسپوتنیک افغانستان
قهوه می تواند باعث مرگ قبل از وقت گردد

مواد دیگر هم با جسد انسان همراه است که می توان از تولوئن وP- زایلن نام گرفت. اولین بوی مرگ- بوی لطیف رنگ را نازکتر می کند. دوم بوی شیرین دارد. این قابل تشخیص است و بیشتر اوقات باعث ناراحتی انسان می شود. غالباً در هوای کنار مرحوم ، مولکولهای ماده دیگری کشف می شوند - دی اتیل سولفید، رایحه ناخوشایند آن شبیه بوی سیر است.

برای آموزش یک سگ غرض جستجوی مردگان، باید نمونه ای تهیه گردد و بوی آن تضمین کند که در بدن هر مرده ملاحظه گردد. با این همه، این چندان ساده نیست: زیرا بوی مرحوم وابسته به علت مرگ، رژیم غذایی در طول عمر و غیره می باشد. اکنون به سگ های آموزش شده گوشت خوک یا در صورت امکان نمونه های از گوشت بدن انسان داده می شود. تا به بوی آن مرده را تشخیص نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала