Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد عجیب‌ترین ماه جون را آغاز می‌کند

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماه جون ماهِ است که ادن هازارد در آن یکی از عجیب‌ترین فصل‌های دوران حرفه‌ای خود را از سر گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، وقتی رئال مادرید دوباره به تمرینات برگشت تا خود را برای اولین بازی پس از برگشت لالیگا مقابل ایبار آماده نماید ادن هازارد احساس می‌کند که او اولین فصل خود را در پایتخت اسپانیا آغاز خواهد نمود.

این سومین بار است که ستاره بلجیمی از تابستان گذشته مجبور به شروع از میدان اول شد و مصدومیت راه او را برای زندگی در استادیو سانتیاگو برنابئو سد کرد.

View this post on Instagram

Had fun today @realmadrid #halamadrid

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10) on

باشگاه یا هواداران امیدوار نبودند که یک پایان خوشحال کننده هنوز می‌تواند برای ادن هازارد پیش بینی باشد.

هر زمان که او مناسب باشد زین الدین زیدان به او اعتماد کرده و ایمان به خاطر برخی از آنچه در شماره 7 توانایی دارد، به او فرصت بهتر و بیشتر خواهد داد.

زیدان می‌داند که هازارد چه کاری می‌تواند انجام دهد زیرا او یک دهه به تحسین از این بازیکن پرداخته و امیدوار است که او این درخشش را در لالیگا سانتاندر تکرار نماید.

رئال مادرید برای خرید هازارد از چلسی در سال 2019 مبلغ 100 میلیون یورو را خرج کرد.

روزهای ابتدایی او بسیار آسان نبود زیرا او قبل از شروع رسمی در 14 سپتامبر 30 دقیقه مقابل لووانته بازی کرد سپس او به تدریج اهمیت بیشتری پیدا کرد.

با سفر پاری سن ژرمن به اسپانیا در تاریخ 26 نوامبر همه چیز تغییر کرد اما وقتی او دوباره مصدوم شد سپس او 67 روز بعد در مقابل سلتا ویگو در 16 فبروری بازگشت، او بعد از اینکه فوراً نشانه‌های خوبی از خود نشان داد در بازی بعدی مجدداً از همان نقطه مچ پا مصدوم شد.

رئال مادرید تصمیم گرفت این بار ضررهای خود را کاهش دهد و در تاریخ 5 مارچ هازارد را برای جراحی در دالاس اعزام کرد و برای سه ماه او از میادین دور شد.

اما بیماری همه گیر کوید 19 به وی اجازه داد بدون از دست دادن زمان بهبود یابد و اکنون باید دوباره آماده شود تا در برگشت لالیگا سانتاندر دوباره به کار خود ادامه دهد.

حالا جون شروع دیگری برای هازارد در یکی از عجیب‌ترین فصل‌های دوران حرفه‌ای او خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала