کرونا در افغانستان؛ شمار مبتلایان از 12 هزار نفر گذشت

© Photo / Ministry of Public Health of Afghanistanکرونا در افغانستان؛ شمار مبتلایان از 12 هزار نفر گذشت
کرونا در افغانستان؛ شمار مبتلایان از 12 هزار نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با شناسایی 625 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در یک شبانه‌روز گذشته، شمار بیماران کووید –19 در افغانستان به 12 هزار و 456 تن افزایش یافت.

به گزار اسپوتنیک، وحید مجروح معین وزارت صحت عامه افغانستان می‌گوید که در یک شبانه گذشته 625  نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و شمار بیماران در کشور به 12 هزار و 456 نفر افزایش یافت.

معین وزارت صحت عامه، روز چهارشنبه (7 جوزا)، در یک نشست خبری گفت که در یک شبانه‌روز گذشته 994 نمونه مشکوک به کرونا را بررسی کرده است. از  این میان، ابتلای 360 نفر در کابل، 108 نفر در هرات، 50 نفر در بلخ، 26 نفر در پروان، 24 نفر در تخار و 14 نفر در کنر تثبیت شده است.

همچنان 9 نفر در بغلان، 9 نفر در پنجشیر، 8 نفر در غور، 8 نفر در لغمان، 5 نفر در ننگرهار، 2 نفر در بامیان و در ولایت‌های کندز و نیمروز نیز یک – یک نفر در یک شبانه‌روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.

او گفت که در یک شبانه روز گذشته شش نفر در هرات و یک نفر در ولایت بلخ جان باخته‌اند. شمار مجموعی قربانیان ویروس کرونا در کشور به 227 نفر رسیده است.

آقای مجروح گفت که همچنان 10 نفر از بیماران کرونا در هرات صحت‌یاب شده‌اند. شمار مجموعی بهبودیافته‌گان به یک هزار و 138 تن رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала